سردار دکتر احمدی مقدم در جمع خبرنگاران خبر داد

اقدامات ویژه ناجا در مرزهای کشور/ برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با هنجارشکنان

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از اسفند ماه سال گذشته با همکاری دولت، حضور فعال سپاه و سرعت عمل قابل توجه ناجا، اقدامات ویِژه‌ای صورت گرفته که با مراقبت‌های الکترونیکی و تقویت یگان‌ها امید است که تا شش ماه آینده دیگر در هیچ نقطه‌ای از مرزهای کشور مشکلی وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۱۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ - 30April 2014

اقدامات ویژه ناجا در مرزهای کشور/ برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با هنجارشکنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دکتر "اسماعیل احمدیمقدم" فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه هفدهمین گردهمایی سراسری معاونین اجتماعی ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما باید در جامعه در مسیر رشد فرهنگی به روز رسانی داشته باشیم و با کمک رسانهها و نقد عملکرد مسئولان و ناجا از ابزارهای در اختیار خود استفاده کرده و باعث برقراری امنیت و آسایش در جامعه شویم.

وی با بیان اینکه برخی هنجارشکن هستند و باید با آنها برخورد شود، افزود: در مسئلهی حجاب نیز همین طور است، بسیاری از افراد همکاری میکنند، اما برخی دست به هنجارشکنی میزنند که ما با آنها برخوردی قاطع خواهیم کرد.

فرمانده ناجا همچنین با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: در سالهای گذشته نیز ما افزایش قیمت بنزین داشتهایم که با همکاری وزارت نفت و ستاد کل، مشکل خاصی نداشتیم. ما خواهان این هستیم که در نیروهای مسلح و ناجا قیمت بنزین یک نرخ باشد تا با فساد در این زمینه نیز مقابله شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار