رئیس پلیس راهور تهران خبر داد

اجرای طرح ترافیکی ویژه در محدوده نمایشگاه کتاب

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ترافیکی ویژه در محدوده مصلی تهران، همزمان با آغاز به کار نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: هرگونه توقف منجر به سد معبر مستلزم برخورد قانونی است و خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل خواهند شد.
کد خبر: ۱۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 30April 2014

اجرای طرح ترافیکی ویژه در محدوده نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "سید تیمور حسینی" رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتوگویی  با اعلام خبر اجرای طرح ترافیکی ویژه پلیس تهران بزرگ همزمان با آغاز به کار نمایشگاه کتاب اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچون سنوات گذشته، طرح ترافیکی ویژهای را همزمان با آغاز به کار نمایشگاه کتاب از روز گذشته به اجرا در آورده است که در اجرای این طرح محدودیت توقف و تردد خودروها در خیابانهای مجاور محل برگزاری نمایشگاه کتاب اعمال خواهد شد.
 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: در اجرای این طرح بالغ بر 30 تیم سواره و بیش از 50 نفر از عوامل پلیس راهور حضور  دارند و کنترل دقیقی بر تردد خودروها مطابق با طرح زوج و فرد حاکم بر این محدوده و توقف در خیابانهای شهید بهشتی و قنبرزاده و بزرگراههای مدرس و رسالت خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه توقف خودروها در این محدوده تا زمان اتمام اجرای این طرح ممنوع است، گفت: هرگونه توقف منجر به سد معبر مستلزم برخورد قانونی است و خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل خواهند شد.
 
حسینی هدف از اجرای این طرح را در وهله اول، سهولت در رفتوآمد مراجعان به نمایشگاه دانست که از اقصی نقاط کشور برای بازدید از نمایشگاه کتاب عازم تهران شدهاند و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان تهرانی و مضاعف نشدن مشکلات ترافیکی آنها را از دیگر اهداف این طرح ترافیکی عنوان کرد.
 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه اجرای این طرح تا پایان آخرین روز برگزاری نمایشگاه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پارکینگهای در نظر گرفته شده برای نمایشگاه کتاب دارای ظرفیت محدودی هستند لذا به مردم توصیه میکنیم تا برای بازدید از این نمایشگاه از مترو و سامانههای حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا عبور و مرور آنها در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب با سهولت بیشتری انجام شود و تردد خودروها با نظم بیشتری صورت پذیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار