در آستانه روز معلم صورت گرفت

تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

در آستانه دوازدهم اردیبهشت روز معلم، مراسم تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و جمعی از مسئولین، فرماندهان و کارکنان در مسجد سیدالشهداء این قرارگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴ - 30April 2014

تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در آستانه دوازدهم اردیبهشت روز معلم، مراسم تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و جمعی از مسولین، فرماندهان و کارکنان در مسجد سیدالشهداء این قرارگاه برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام سبحانی معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: تعلیم و تعلم در اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است به گونهای که معلمان وارثان انبیاء الهی معرفی شدهاند و در اخرت به انها مقام شفاعت داده شده است.
 
معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی قراراگاه ادامه داد: اولین معلم خود خداوند است و همه پیامبران شاگردان خداوند متعال هستندکه از خدا فرا میگرفتند و به مردم ابلاغ میکردند.
 
وی با اشاره به مسئولیت سنگین معلمان افزود: در مقابل این شأن و جایگاه مسئولیت سنگینی هم بر عهده معلمان است و این مسئولیت تربیت نسل آینده جامعه است.
 
در بخش پایانی این مراسم از معلمان نمونه قرارگاه پدافند هوایی با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار