سردار رادان عنوان کرد

برخورد قاطعانه ناجا با اخلالگران عرصه فرهنگ

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجادر سال 93 با کسانی که به صورت هدفمند تیشه بر ریشه فرهنگ ما بسته‌اند برخورد هدفمند و انسجام یافته‌تری خواهد کرد و مظاهر علنی هم مورد توجه خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶ - 02May 2014

برخورد قاطعانه ناجا با اخلالگران عرصه فرهنگ

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "احمدرضا رادان" جانشین فرمانده نیروی انتظامی در گفتوگویی با اشاره به تمرکز نیروی انتظامی در سال 93 بر مقوله امنیت اخلاقی اظهار کرد: در سال 93 با توجه به فرمایشات رهبری و نامگذاری امسال به عنوان سال فرهنگ  و اقتصاد، نیروی انتظامی تامین امنیت اخلاقی را به عنوان  یکی از اولویتهای خود در نظر گرفته است و آنچه که در مقوله فرهنگ بر عهده نیروی انتظامی قرار دارد تامین امنیت صاحبان فرهنگ است.
 
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در سال 93 قطع به یقین با کسانی که به صورت هدفمند تیشه بر ریشه فرهنگ ما بستهاند برخورد هدفمند و انسجام یافتهتری خواهد کرد و مظاهر علنی هم مورد توجه خواهد بود.
 
جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به این سؤال که آیا در سال جدید از ماموریتهای گشت ارشاد کاسته خواهد شد یا خیر گفت: یکی از موضوعات فرهنگی و راههای مقابله با جریانهایی که درصدد ضربه زدن به فرهنگ کشور است، استفاده از گشتهای ارشاد است و امنیت اخلاقی یکی از اولویتهای پلیس در سال جاری است.
 
رادان در ادامه در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر تغییر ماموریت گشت ارشاد و احتمال برچیده شدن آن در سال 93 گفت: این اظهار نظرها تنها نظر شخصی افرادی است که آن را عنوان میکنند؛ ما از نظرهای مرتبط با چگونگی اجرای این طرح استقبال میکنیم، ولی از اظهار نظر در رابطه با علت، هیچگاه.
 
وی ادامه داد: این بدان معناست که ما بر روی وجود گشت ارشاد و گشتهای تامین امنیت اخلاقی با هیچکس بحثی نداریم و هیچ جای بحثی در مورد وجود یا عدم وجود گشت امنیت اخلاقی وجود ندارد.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان تاکید کرد: البته برای اجرای هرچه بهتر و موثرتر گشتهای امنیت اخلاقی آماده دریافت نظرات و روشهای جدید هستیم.

نظر شما
پربیننده ها