بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب_12

"یادداشت های آسمانی" شهدا در نمایشگاه کتاب

مسئول غرفه امینیان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از ارائه دو عنوان کتاب جدید به همراه کتاب پرفروش "سلام بر ابراهیم" خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳ - 03May 2014

رضا سخنور مسئول غرفه امینیان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس از حضور ۴۷ کتاب در حوزه دفاع مقدس در این غرفه خبر داد و اظهار کرد: یکی از این کتاب ها، کتاب میثم است که به زندگی شهید مرتضی شکوری میپردازد و در ۱۶۸ صفحه نوشته شده است.

وی ادامه داد: کتاب «یادداشتهای آسمانی» عنوان کتاب جدید دیگری است که به همت موسسه فرهنگی شهید ابراهیم هادی نوشته شده و شامل یادداشتهای عاشقانه و ادبی، به همراه دستخط شهدا است.

مسئول غرفه امینیان کتاب «سلام بر ابراهیم» را از جمله کتابهای پرفروش این انتشارات عنوان کرد و افزود: این کتاب با ۵۲ بار تجدید چاپ و هر بار با ۴ هزار تیراژ از جمله کتابهای پرفروش این مجموعه است. این کتاب شهید هادی را از زبان دوستان، آشنایان و خانواده وی روایت میکند.

وی درخصوص دیگر کتابهای پرفروش این انتشارات گفت: کتاب «پنجاه سال عبادت» نیز با چاپ بیست و یکم از جمله کتابهای پر فروش است که به گردآوری ۵۰ تا از وصیت نامههای شهدا میپردازد. این کتاب نیز در ۲۳۰ صفحه توسط موسسه فرهنگی شهید ابراهیم هادی گردآوری شده است.

نظر شما
پربیننده ها