بشار اسد؛

حل بحران سوریه نیازمند اقدامات همزمان سیاسی و نظامی است

رئیس جمهور سوریه در آخرین سخنان خود در مورد چگونگی حل بحران در این کشور گفت: بحران کنونی تنها با روش های سیاسی قابل حل نیست و باید از راهکارهای نظامی برای سرکوب تروریسم هم استفاده کرد.
کد خبر: ۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶ - 05August 2013

حل بحران سوریه نیازمند اقدامات همزمان سیاسی و نظامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در آخرین سخنان خود در مورد چگونگی حل بحران داخلی این کشور ضمن تاکید استقبال از تلاش های سیاسی برای حل منازعه داخلی بیان کرد تروریسم را تنها می توان با اقدام نظامی سرکوب کرد و حل بحران نیازمند اقدامات همزمان سیاسی و نظامی است.

بشار اسد در سخنان شب گذشته خود که در تلویزیون دولتی سوریه پخش شد اظهار داشت نمی توان با تلاش ها و اقدامات سیاسی تروریسم را کنار زد و برای سرکوب تروریست ها و پایان دادن خشونت ها باید از مشت آهنین نیز استفاده کرد.

به گزارش "الجزیره" قطر، رئیس جمهور سوریه در آخرین سخنان خود در مورد چگونگی پایان دادن به بحران داخلی این کشور تنها راه حل بحران را محو تروریسم در کشور معرفی کرد و زمینه این امر را نیز اقدامات همزمان سیاسی و نظامی بیان نمود.

وی همچنین خاطر نشان کرد تا زمانی که تروریسم به طور کامل از کشور محو نشود اقدامات سیاسی نیز نتیجه بخش نخواهد بود و خشونت ها ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است که از زمان گسترش بحران داخلی در سوریه شاهد ورود فزاینده گروه های تروریستی از کشورهای مختلف به این کشور برای مبارزه علیه دولت مرکزی آن کشور بوده ایم که نتیجه ای جز افزایش خشونت ها و متعاقب آن افزایش تعداد تلفات انسانی نداشته است. 

نظر شما
پربیننده ها