سردار اسکندر مومنی:

اعلام آمادگی پلیس راهور برای برگزاری هرچه باشکوهتر نماز عید فطر

رئیس پلیس راهور کشور گفت: پس از برگزاری با شکوه روز قدس با امنیت و نظم ترافیکی کامل، پیش بینی می کنیم نماز عید فطر نیز با شکوه و انضباط زیبایی برگزار شود.
کد خبر: ۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۴ - 06August 2013

اعلام آمادگی پلیس راهور برای برگزاری هرچه باشکوهتر نماز عید فطر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار اسکندر مومنی با بیان این مطلب افزود: پلیس راه کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان طرح های ویژه ای برای تسهیل تردد شهروندان و برقراری امنیت کامل ترافیکی در این ایام در نظر گرفت که این امر با همکاری شهروندان تاکنون به نحو احسن اجرا شده است.


رئیس پلیس راهور کشور در ادامه تصریح کرد: در این ایام همکاران ما در پلیس راه پا یه پای مردم در مهدیه ها و مساجد حضور داشته تا از هر گونه ایجاد مشکل ترافیکی جلوگیری شود و شهروندان با خاطری آسوده به عبادات خود بپردازند.

وی در ادامه اظهار داشت: در روز قدس نیز با برقراری امنیت و نظم ترافیکی از طریق هدایت خودروها به نزدیک ترین محل توسط همکاران پلیس راهور، راهپیمایی روز قدس با شکوه و نظم زیبایی برگزار شد.

مومنی با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس در روز عید سعید فطر خاطر نشان کرد: در روز عید سعید فطر نیز پلیس راهور با ایجاد محدودیت ها و اعمال برنامه های ویژه برای هدایت خودرو نمازگزاران به نزدیک ترین محل برگزاری نماز، پیش بینی می شود که نماز عید فطر نیز با شکوه و انضباط زیبایی برگزار شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در ادامه از اجرای مرحله دوم طرح تابستانه از روز چهارشنبه (16 مردادماه) تا دوم مهر ماه خبر داد و افزود: در این طرح 45 هزار مأمور پلیس در قالب گشت های خودرویی، موتوری و پیاده به همراه 30 فروند بالگرد حضور خواهند داشت.

وی از افزایش صددرصدی سفرها در شهریورماه امسال خبرداد و گفت: برطبق پیش بینی ها، در طول مرحله دوم طرح تابستانه، پس از ماه مبارک رمضان و در تعطیلات عید فطر و نیز 15 روز آخر شهریورماه، شاهد افزایش سفرها خواهیم بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار