فرمانده نیروی دریایی ارتش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی فرا رسیدن عید فطر را به همه مردم ایران و کشورهای اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵ - 08August 2013

فرمانده نیروی دریایی ارتش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به ملت ایران و کشورهای اسلامی تبریک گفت:
متن این پیام به شرح زیر است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم
من همیشه دعا میکنم و بعد از این هم دعا خواهم کرد و از خدای متعال میخواهیم که به شما کارکنان نیروی دریایی نشاط، نیرو و توان مضاعف بدهد و در این مسیر هرگز احساس خستگی نکنید و میبینید که هر جا همت بگمارید میتوانید.

فرماندهی معظم کل قوا/ بیت رهبری/ 7 آذر 1391


عید فطر روزی است که خداوند به بندگان خویش اجازه داده است تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی بجای آرند.


اکنون دریادلان روزهدار پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند میطلبند، اجر و پاداشی که رب جلیل به آنها وعده داده است، در صبحدم این عید آسمانی، هاتفی ملکوتی، پیروزمندان میدان جهاد اکبر را به دریافت پاداششان فرا میخواند، پاداشی فراتر و غیر قابل مقایسه با پاداشهای خاکی.


حال که رمضان مبارک و عزیز را پشت سر گذاشتهایم چشم امید به رحمت واسعه الهی دوخته تا شاید خداوند رحمان به سبب عبادات و روزههایمان در این ماه پر فیض و برکت ما را مورد مغفرت و رحمت خویش قرار دهد و این فرصت را به ما بدهد تا ان شاالله رمضان دیگری را تجربه کنیم.


الهی؛ تو اکرام کننده ای پس به ما اکرام کن و مارا از عطایای خود بهره مند ساز و بر توفیقات همه دریادلان ولایت مدار نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران، تحت شعاع پر برکت امام عصر (عج) و رهبری فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) بیفزا.


(الهی آمین)
عید ایمان بر پارسیان دریا دل مبارک باد.     
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار