فرمانده سپاه آذربایجان غربی خبر داد

فعالیت ۱۴ هزار حلقه صالحین در آذربایجان غربی

فرمانده سپاه آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار حلقه صالحین در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ - 03May 2014

فعالیت ۱۴ هزار حلقه صالحین در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "عابدین خرم" ظهر امروز در همایش بزرگداشت یاد و خاطره معلم شهید حضرت آیت الله مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی و معلم در سپاه و بسیج که در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در عرصه تعلیم و تربیت حرکت کرده و رسالت مهم کشور را بر دوش میکشد.

وی افزود: اگر همه تلاش ما این باشد که رهنمودهای امام راحل را عمل و اطاعت کنیم ارواح امام (ره) و مطهری (ره) از اصحاب انقلاب و شهدا رضایت خواهند داشت و این عامل رستگاری ملت ایران خواهد بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: امام و رهبر قطبنمای انقلاب بوده و امکان پیمودنش برای هیچکس میسر نیست مگر اینکه مولا و مقتدر خود را آن چنان بشناسیم و به فرامین وی عمل کنیم که رضایت خداوند را جلب کنیم.

خرم خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که علیرغم وجود ادیان و اقوام مختلف دارای بسیجی هستیم که تمام ارزشهای عقیدتی و تربیتی در این نهاد صورت میگیرد که حفظ ارزشهای عقیدتی و تربیتی جزء اهداف اصلی صالحین است.

وی به تعداد حلقههای صالحین در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار حلقه صالحین در بخشهای مختلف بسیج آذربایجان غربی فعالیت میکنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به اهمیت حلقه صالحین و افزایش کیفی این گروهها به ویژه در بین نسل جوان تاکید کرد و افزود: با برگزاری کلاسهای حلقه صالحین شاهد انقلاب بزرگ فکری در آذربایجان غربی و منطقه هستیم.

خرم اظهار داشت: امید است در مسیر انقلاب که با جان و خون شهدا به دست آمده بسیجیوار حرکت کرده و بتوانیم خودمان را به جایی که مورد رضایت خداست رسانده تا در درگاه خداوند سربلند باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار