در سال ۹۳

۱۶۸۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان ایلام اجرا می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: در سال ۹۳ و در زمینه طرح‌های اقتصاد مقاومتی ۱۶۸۰ طرح اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷ - 04May 2014

۱۶۸۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان ایلام اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ایلام، سرهنگ "نصرتالله برزویی" مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرگزاریهای فعال استان ایلام، اظهار کرد: برنامههایی که در بسیج سازندگی اجرا میشوند در راستای خدمت به مردم در عرصههای اقتصادی، فرهنگی و عمرانی است.

وی افزود: بسیج به خلق حماسه اقتصادی کمک میکند هرچند که در سال گذشته حماسهای خلق نشد ولی امیدواریم که سیستمهای بانکی و سایر مسئولان در سال جدید به محقق شدن این هدف و شعار کمک کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام تصریح کرد: مسئولیت اصلی سپاه کمک به دولت در عرصههای سازندگی است و به همین خاطر تولید بنگاههای کوچک و زودبازده را در دستور کار خود قرار داده است و در تمامی مراحل این پروژهها تولیدکنندگان را همراهی میکند.

وی گفت: در سال گذشته ۱۱۰ طرح پرورش قارچ، ۱۱ طرح ماهی گرم آبی و سردآبی، ۱۷ طرح زنبور عسل از جمله طرحهای اقتصاد مقاومتی است که در ایلام اجرایی شده است.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: تلاشهایی برای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان ایلام انجام شده است و میتوان به اعزام ۶۱ گروه از گروههای جهادی در سال گذشته به مناطق محروم استان ایلام اشاره کرد که ۵۳ طرح عمرانی را مورد بهره برداری و مرمت قرار دادهاند.

وی گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان بنا داریم که در سال ۹۳ تعاونیهای تولید و توزیع محصولات اقتصاد مقاومتی و نیز فروشگاههایی را در سطح شهرستانهای استان ایجاد کنیم که تولیدکنندگان بدون واسطه محصولات خود را به مصرف کنندگان عرضه کنند.

سرهنگ برزویی عنوان کرد: از مسئولان ارشد اجرایی استان میخواهیم که از برنامهای اقتصاد مقاومتی حمایت و پشتیبانی کنند.

وی افزود: تخصیص اعتبار برای طرحهای اقتصاد مقاومتی، حمایت و پشتیبانی از گروههای جهادی در استان ایلام، تخصیص اعتبار و حمایت از طرحهای محرومیت زدایی سه انتظاری است که از مسئولان اجرایی بخصوص استاندار محترم ایلام داریم و انتظار است که اجرایی شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار