معاون دانشگاه عالی دفاع ملی:

اقتصاد مقاومتی راه رسیدن به اقتصاد پویا است

معاون دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: تنها راه برون رفت و رسیدن به اقتصاد پویا و تولید ملی بر اساس اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۱۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ - 04May 2014

اقتصاد مقاومتی راه رسیدن به اقتصاد پویا است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمودرضا شمس دولت آبادی" معاون دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه همایش بصیرت افزایی در ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحریمها فرصتهای طلایی را برای ما بوجود آورد تا در راستای منویات مقام معظم رهبری و رویکرد اقتصاد مقاومتی از گردنههای سخت عبور کنیم.

وی افزود: ما باید با فرصت سازی و برنامه ریزی مناسب بر مبنای دانش و اقتصاد روز به تولید ملی روی بیاوریم.

معاون دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: توجه به فعالیتهای مردمی و حرکت از اقتصاد دولتی به اقتصاد مردمی محور دستیابی به اقتصادی پویا است.

وی افزود: دشمن روزی با گلولههای سربی دانشمندان علمی ما را نشانه رفت و امروز هم با رویکردی جدید و نو قصد هجمه به دانشگاهها را دارد.

سردار شمس دولت آبادی با اشاره به زندگی اجتماعی مردم در کشورمان که بر اساس نیازهای روزمره به همدیگر وابسته هستند، گفت: در زندگی اجتماعی نیازمند ارتباط و استفاده از توانمندیهای همدیگر هستیم و اساسا نیازی که در اینجا شکل میگیرد، اقتصادی است که در سه مقوله تولید، توزیع و مصرف ارائه میشود و میتواند ما را به سرمایههای متعدد برساند.

وی افزود: رفع تحریمها تنها کلید اقتصاد پویا نیست بلکه اقتصاد کشور ما باید از درون فعال باشد تا در مقابل تهدیدهای دشمنان ضعیف نباشد.

معاون دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: ایران اسلامی دارای موقعیت جغرافیایی مناسب و نخبههای علمی است و میتوان با برنامه ریزی مناسب برخی ضعفها را رفع و به اقتصاد پویای مد نظر مقام معظم رهبری دست یابیم.

سردار شمس دولت آبادی با اشاره به شرایط امروز کشور گفت: امروز در شرایط جهادی نمیتوان بیتفاوت بود و باید حرکت رو به جلو، فکر، اندیشه و بصیرت ایجاد کرد و در این راه بهترین روش تبعیت از منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران اسلامی هرگز نباید دفاع مقدس و شهدای گرانقدر فراموش شوند و همواره باید آنها را آئینه عمل خود قرار دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار