۲۵ اردیبهشت

دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه الغدیر یزد در بافق برگزار می‌شود

دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد همزمان با رحلت حضرت زینب(س) بیست و پنجم اردیبهشت ماه در امامزاده عبدالله شهرستان بافق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ - 04May 2014

دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه الغدیر یزد در بافق برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد همزمان با رحلت حضرت زینب(س) بیست و پنجم اردیبهشت ماه در امامزاده عبدالله شهرستان بافق برگزار میشود.

"حسن بلندیان" دبیر برگزاری یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه الغدیر از چاپ کتاب کارنامه مستند نقش بافق در پشتیانی ۸ سال دفاع مقدس خبر داد همزمان با برگزاری این یادواره خبر داد و گفت: این یادواره هر سال در یک شهرستان برگزار میشود و بناست اسناد مربوط به پشتیانی ۸ سال دفاع مقدس هر شهرستان در قالب کتابی جمع آوری شود و در نهایت کتاب جامع استان چاپ شود.

وی در این خصوص افزود: از عموم مردم استان یزد برای کاملتر شدن این کتاب اسنادی از قبیل مطلب، عکس یا خاطرهای از رزمندگان پشتبانی و تدارکات و موارد دیگر در دسترس دارند در اختیار ستاد این یادواره در صحن امازاده عبدالله بافق قرار داده یا با شماره تلفن ۰۳۵۲۴۲۲۰۰۷۴ تماس حاصل فرمایند.

بلندیان افزود: تاکنون ۲۰۰ هزار سند پشتیبانی سند ۸ سال دفاع مقدس بررسی شده که حجم قابل توجهی از آن متعلق به شهرستان بافق است که بر روی آن کار میشود تا ان شاالله اسناد برجسته درون کتاب آورده تا چاپ و منتشر شود.

وی بیان کرد: در این مراسم از خانوادههای شهدا، پیشکسوتان پشتیبانی و تدارکات جنگ که با مشقات و زحمات بسیار این عزیزان شناسایی و به این مراسم دعوت شدهاند، تجلیل خواهد شد.

دبیر ستاد یادوراه شهدای تدارکات و پشتیانی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه همزمان با این یادواره بنا شده است تا شهرداری بافق المان یادمان شهدا در یکی از میادین این شهرستان بنا کند گفت: با پیگیریهای صورت گرفته انتظار میرود شهرداری شهرستان بافق اقدام به این مهم کند.

بلندیان با اشاره به اینکه شهرستان بافق در پشتیبانی ۸ سال دفاع مقدس در استان یزد نقش بسزایی و ممتاز داشته است گفت: در هشت سال دفاع مقدس امورات مربوط به پشتیبانی جنگ بافق، با محوریت نماینده وقت امام (ره) و امام جمعه بافق مرحوم آیت الله میرغنیزاده اداره میشد.

وی با بیان اینکه یکصد خانواده شهید پشتیبانی و تدارکات استان یزد میهمان این یادوره خواهند بود اظهار داشت: از همه پیشکسوتان جهاد و شهادت، رزمندگان، ایثارگران، ارادتمندان به شهدا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و عمه سادات حضرت زینب کبری (س) و آحاد مردم دعوت میشود تا میهمان شهدا باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار