مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود:

۱۷ اردیبهشت شهدای گمنام در دانشگاه شاهرود تشییع می‌شوند

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود گفت: مراسم تدفین دو شهید گمنام با همکاری معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود، شانزدهم و هفدهم اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ - 04May 2014

۱۷ اردیبهشت شهدای گمنام در دانشگاه شاهرود تشییع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مهدی برادران" مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامههای تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه شاهرود اظهار کرد: پیکر این دو شهید والامقام در روز دوشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در تهران تحویل نمایندهای با اختیار تام از دانشگاه شاهرودشده و به شهرستان شاهرود منتقل میشود.

وی افزود: مراسم استقبال از شهدای گمنام نیز با حضور دانشگاهیان و عموم مردم شهید پرور شاهرود، از ساعت ۱۱ صبح سه شنبه، شانزدهم اردیبهشت ماه از مقابل درب سلف سرویس دانشگاه شاهرود با فضاسازی مناسب و گلباران و با مشایعت آنان به مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه شاهرود برگزار میشود.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود تصریح کرد: پیکر دو شهید گمنام در مسجد دانشگاه شاهرود طوری قرار خواهد گرفت تا مردان و زنان شهید پرور بتوانند با فراغ بال پیکر این این شهدایوالامقام را زیارت کنند.

برادران افزود: پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، پیکرهای شهدای گمنام تا نماز مغرب و عشا به منظور زیارت عموم مردم و دانشگاهیان شاهرودی، در مسجد پیامبر اعظم (ص) قرار میگیرد.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با این شهدای والامقام شب شانزدهم اردیبهشت امسال برگزار میشود گفت: مراسم شب وداع با شهدا، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه این روز در سالن ورزشی دانشگاه شاهرود با حضور سخنران و مداح کشوری برگزار میشود.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود از حضور پیکرهای شهدا در مسجد این دانشگاه به منظور زیارت و مناجات سحری در کنار پیکرهای شهدا از ساعت ۱ الی ۴ بامداد روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت خبر داد.

برادران خاطر نشان کرد: تجمع و تشییع عمومی با حضور آحاد مردم شهیدپرور شاهرود از کانون بسیج شهرستان واقع در خیابان امام خمینی (ره) شاهرود، از ساعت ۹ صبح چهارشنبه هفدهم اردیبهشت آغاز میشود.

وی افزود: این مراسم تشییع تا یادمان شهدای گمنام دانشگاه شاهرود واقع در خیابان ورودی پردیس دانشگاه و روبروی دانشگاه پیام نور همراه با برگزاری نماز بر پیکر شهدا به امامت امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین سید محمود ترابی و تدفین شهدا در یادمان ادامه دارد.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود گفت: برنامه یادبود شهدای گمنام چهارشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود با حضور مردم شهید پرور شاهرود برگزار میشود.

برادران از برگزاری مراسم دعای کمیل در روز پنجشنبه هجدهم اردیبهشت ماه، با حضور علاقه مندان و دانشجویان در مزار شهدای گمنام خبر داد و افزود: این مراسم در صورت مساعد بودن شرایط جوی برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار