یکی از دانش آموختگان دبیرستان سپاه در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

مدیریت جهادی باید در تمام مراحل زندگی ساری و جاری شود

یکی از دانش آموختگان مکتب الصادق(ع) گفت: مدیریت جهادی باید در تمام مراحل زندگی ساری و جاری شود.
کد خبر: ۱۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳ - 04May 2014

مدیریت جهادی باید در تمام مراحل زندگی ساری و جاری شود

"حمیدرضا پور نوری" از دانش آموختگان دوره سوم دبیرستان سپاه و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در گفتوگو با دفاع مقدس اظهار کرد: در عملیات کربلای ۵ تعداد شهدای دبیرستان بسیار زیاد بود، روزی خبر شهادت یکی از دوستان بسیار صمیمی به نام زندی به گوش من رسید، من با ناراحتی بسیار به حیاط دبیرستان آمدم، ناگهان زندی را در حیاط دیدم و فهمیدم که شهید نشده است، بعد از چند وقت ما با هم به جبهه رفتیم و آرزوی او محقق شد و به فیض والای شهادت نائل آمد.

وی افزود: بعد از هر عملیاتی میدیدیم که صندلی بغل دستی خالی و دسته گلی جای دوست ما را گرفته است و متوجه میشدیم هم کلاسی ما به شهادت رسیده است.

پور نوری با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس تصریح کرد: اگر بخواهیم شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" که توسط مقام معظم رهبری بیان شد، محقق شود، باید مدیریت جهادی را در تمام مراحل زندگی ساری و جاری کنیم، همانند زمان جنگ که با کمترین امکانات بیشترین بهره را میبردیم.

وی ادامه داد: آنجا مسئله مرگ و زندگی در میان بود و رزمندگان برای پیشبرد اهدافشان از حداقل امکانات حداکثر بهره را میبردند ولی متاسفانه امروز همه منتظر امکانات هستند و کسی به دنبال کار حداکثری نیست.

پور نوری خاطر نشان کرد: ادبیاتی که در آن زمان بین رزمندگان بود، شیرینی خاصی همراه با احترام داشت و با ادبیات امروز قابل مقایسه نیست و کتابهایی که در حوزه دفاع مقدس نوشته میشد بسیار تاثیر گذار بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار