فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کشف ۶۴۷ کیلو مواد مخدر در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس در دو عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴۷ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۱۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ - 04May 2014

کشف ۶۴۷ کیلو مواد مخدر در استان فارس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، سردار "سیروس سجادیان" فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۶۴۷ کیلوگرم تریاک در ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان لامرد از حمل و نگهداری موادمخدر توسط یک نفر در منزل شخصی مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه ماموران وارد منزل فرد قاچاقچی شده و در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس که در منزل پارک شده بود، ۴۹۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از آنکه مطلع شدند، یک باند تهیه و توزیع موادمخدر به صورت گسترده اقدام به تهیه محمولههای سنگین موادمخدر از استانهای شرق کشور به استان فارس میکنند، شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار سجادیان گفت: پس از انجام کارهای اطلاعاتی، در جاده شیراز- کازرون یک دستگاه خودرو زانتیا متعلق به قاچاقچیان را متوقف و در بازرسی از آن ۱۵۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: دو نفر از اعضای این باند قاچاق مواد مخدر دستگیر و خودرو آنها توقیف شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار