قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از حلقه‌های قدرت‌ساز در جامعه است

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از حلقه‌های قدرت‌ساز در جامعه است.
کد خبر: ۱۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ - 04May 2014

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از حلقه‌های قدرت‌ساز در جامعه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محسن انصاری" قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر به شهرستان گچساران در نخستین دقایق حضور به گلزار شهدای این شهرستان رفت و طی یک مراسم معنوی به مقام شامخ شهدای انقلاب ادای احترام کرد.

فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سردار امیری فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل بنیاد شهید، فرماندار گچساران و معاونان بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از جمله مسئولانی هستند که در این مراسم معنوی حضور داشتند.

شرکتکنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

سردار محسن انصاری در این مراسم معنوی با بیان اینکه مأموریت اصلی و اساسی بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: باید راه شهیدان که همان راه امام و ولایت است را خوب بشناسیم و آن را ترویج دهیم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: زنده نگهداشتن راه و یاد شهدا تداوم و استمرار نظام اسلامی را در پی دارد و بدون شک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از حلقههای قدرتساز در جامعه است.

سردار انصاری با اشاره به اینکه نشر تفکرات شهیدان و انعکاس پیامشان در میان مردم، بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدا در طول تاریخ زنده میماند ولی ما نیز باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم.

سردار انصاری برای حضور در جلسه ترویج فرهنگ ایثار در گچساران و حضور در مراسم یادواره سرداران و ۹۰ شهید شهرستان لنده به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

نظر شما
پربیننده ها