انتصاب فرمانده جدید پایگاه بسیج شبکه دو سیما

طی حکمی از سوی رئیس مرکز بسیج رسانه ملی، یداله سلطانیان مدیر پخش شبکه دو سیما، به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج در این شبکه منصوب شد.
کد خبر: ۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳ - 06August 2013

انتصاب فرمانده جدید پایگاه بسیج شبکه دو سیما

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما، جلسه معارفه ای درشبکه دو سیما با حضورعلی اصغر جعفری "مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج صداوسیما"، علی بخشی زاده "مدیر شبکه دو سیما"، دکتر محمدمهدی قاسمی "مدیر شبکه آموزش سیما و فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیما" و مدیران شبکه دو و مرکز بسیج، برگزار شد.

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی گفت: در راستای تخصصی شدن فعالیت پایگاه های مقاومت بسیج رسانه ملی و به منظور برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی بیشتر در فعالیت های تخصصی پایگاههای بسیج شبکه های تلویزیونی و انجام مامویت های ذاتی و تخصصی در حوزه پیام، از این پس پایگاه بسیج شبکه دو سیما با معارفه فرمانده جدید به فعالیت خود به صورت تخصصی ادامه خواهد داد.

 وی تقویت مبانی اسلام و انقلاب و تبدیل تهدیدها به فرصت ها را از مهمترین اهداف عالی بسیج در کشور دانست و ادامه داد: بسیج صداوسیما نیز براساس همین ماموریت مهم و همچنین بر پایه سند افق رسانه سازمان صداوسیما سعی دارد با جذب، سازماندهی و بکارگیری مناسب نیروهای متدین، ولایت مدار، متعهد، توانمند و با همتی بلند، تلاشی مضاعف و برنامه ریزی هوشمندانه افق های جدیدی را برای فعالیت خود ترسیم و در این جهت گام بردارد.

جعفری افزود: با راه اندازی پایگاه بسیج در شبکه دو سیما انتظار می رود این پایگاه بتواند با تولید فکر، ایده و بهره گیری از ظرفیت های آنتن منشاء خیر و برکت در مجموعه شده و با برنامه سازی، کادرسازی و هدف گذاری مناسب ضمن تقویت حوزه پیام، کمک رسان مدیریت شبکه در رسیدن به اهداف مورد نظر از جمله کادرسازی و تربیت نیروی مومن، خلاق و متخصص باشد.

در ادامه بخشی زاده مدیر شبکه دو سیما ضمن ابراز خرسندی از تخصصی شدن فعالیت و ماموریت بسیج رسانه ملی گفت: بسیجیان سازمان صداوسیما باید در حوزه رسانه و پیام، حضوری جدی و تاثیرگذار داشته باشند و در این راستا شبکه دو سیما و گروههای برنامهساز شبکه آمادگی خود را برای برقراری ارتباط دوسویه با مرکز بسیج سازمان به منظور ترویج فرهنگ بسیجی در میان همکاران و همچنین مخاطبان شبکه اعلام می دارد.

در پایان نشست مذکور ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سیدعلی سجادی موسوی که سالها مسئولیت پایگاه بسیج شبکه دو را برعهده داشت، حکم انتصاب یداله سلطانیان به عنوان فرمانده جدید به ایشان ارائه شد.

شایان ذکر است در حاشیه این نشست توافقاتی در خصوص تولید برنامه های مشترک بین شبکه دو سیما و گروه تلویزیونی بسیج رسانه ملی نیز صورت گرفت که ساخت مجموعه تلویزیونی اسیر و تولید بلندترین سریال انیمیشن کشور از جمله آنهاست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار