امیر دریادارحبیب الله سیاری:

جنگ نرم، هیاهو و جبهه مشخصی ندارد و میزان تخریب در آن وحشتناک است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وظیفه ما در جنگ نرم، شناخت دشمن، شناخت تهدیدها و همچنین شناخت روش های جنگ نرم است که همه این موارد فقط با داشتن بصیرت بدست می آید.
کد خبر: ۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹ - 06August 2013

جنگ نرم، هیاهو و جبهه مشخصی ندارد و میزان تخریب در آن وحشتناک است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادارحبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم انس با قرآن، ضمن بیان تفاوت های جنگ نرم و سخت و اهداف دشمن از این اقدامات افزود:هدف دشمن درجنگ نرم، تسلط بر مغزها و افکار است و همیشه به دنبال تغییر در باورهاست، چراکه تغییر در باور باعث تغییر در رفتار می شود و از این طریق دشمن به اهداف از پیش تعیین شده خود دست می یابد.

وی یاد آور شد: باید به این نکته توجه داشت که جنگ نرم، هیاهو و جبهه مشخصی ندارد و میزان تخریب در جنگ نرم وحشتناک است و به سادگی قابل جبران نیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه با بیان این نکته که در جنگ نرم ، مسوولیت بر عهده همه است، خاطر نشان کرد: وظیفه ما در جنگ نرم، شناخت دشمن، شناخت تهدیدها و همچنین شناخت روش های جنگ نرم است که همه این موارد فقط با داشتن بصیرت بدست می آید.

امیر دریادار سیاری افزود: برای سنجش میزان تأثیرپذیری خود در جنگ نرم، بایستی به میزان تغییرات مثبت و منفی در باور هایمان توجه نماییم و بدانیم که تنها راه نجات از تهاجم فرهنگی دشمن، داشتن بصیرت و زندگی به سبک اسلامی-ایرانی و توجه به ارزش های دینی و ملی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار