انتظامی:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس موجب حفظ روحیه ایثار و پایندگی در جامعه می شود

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس موجب حفظ روحیه ایثار و پایندگی و بازگشت به فرهنگ غنی اسلامی وایرانی ما می شود.
کد خبر: ۱۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ - 07May 2014

ترویج فرهنگ دفاع مقدس موجب حفظ روحیه ایثار و پایندگی در جامعه می شود

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از برگزیدگان دومین
جشنواره عکس قاب های بهشتی  با قدردانی از دستاندرکاران این جشنواره، به خدمات تخصصی شبکه تصویر نت اشاره کرد و گفت: جنس کارهایی مشابه این جشنواره که چند سازمان رسانهای و غیر رسانهای به همت یکدیگر یک پدیده را برگزار کنند، منجر به ایجاد همافزایی میشود.

انتظامی گفت: محتوای معنوی این گردهمایی طوری است که هر مخاطبی رابه این محفل می کشاند.

وی ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس همیشه به دنبال این هستند که به شیوه ای خاطرات آن دوران را یاد آوری کنند و تن و روح خود را معطر کنند و کسانی که توفیق حضور در جبهه های دفاع مقدس را نداشتند و یا سن آنها اقتضا نمی کرد که حضور داشته باشند از طریق فرهنگ دفاع مقدس به آنها کمک می شود که به فرهنگ غنی خودمان بازگشت داشته باشند.

انتظامی با اشاره به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس موجب می شود که روحیه ایثار و پایندگی درجامعه  ما حفظ شود.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این جشنواره 2 هزار عکاس حضور داشتند و آثار بیشتر از این تعداد را به دبیرخانه ارسال کردند و ما نیز خدا را شاکریم که این نگاه به شهدا با این وسعت در جامعه هنری کشور وجود دارد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار