۱۵ خرداد

۳۵ سرباز نمونه کشور تجلیل می‌شوند

جانشین معاونت نیروی انسانی ناجا گفت: در ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح که ۱۵ خرداد در محل وزارت کشور برگزار می‌شود، از ۳۵ سرباز نمونه نیروهای مسلح تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ - 08May 2014

۳۵ سرباز نمونه کشور تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "اسکندری" جانشین معاونت نیروی انسانی ناجا در ششمین جشنواره حضرت علیاکبر(ع) و جوان سرباز اظهارکرد: با تدابیر و سیاستگذاری بعمل آمده از سوی ستاد کل برای تکریم از کارکنان وظیفه و معرفی سرباز نمونه، برگزاری جشنواره "جوان سرباز" از سال 89 در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: هر سال این جشنواره به میزبانی یکی از نیروها برگزار میشود که ششمین جشنواره به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی به کار خود پایان خواهد داد.
 
اسکندری به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اذعان کرد: در این جشنواره به معرفی سرباز جوان، ارج نهادن به جایگاه سرباز و ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی پرداخته می شود.
 
جانشین معاونت نیروی انسانی ناجا تصریح کرد: برای برگزاری ششمین جشنواره جوان سرباز سه مرحله تعیین شده است که نخستین آن جشنواره استانی جوان سرباز است که بهمنماه در 180 رده برگزار شد؛ دومیم مرحله نیز جشنواره سازمانی ناجاست که امروز برگزار شده و سومین مرحله هم جشنواره نهایی نیروهای مسلح است که در خردادماه 93 به میزبانی ارتش برپا خواهد شد.
 
وی شاخصهای عمومی انتخاب سرباز نمونه را عنوان کرد و افزود: "سرباز، حسن شهرت و نظم و انضباط"، "سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی"؛ "سرباز، دینداری و بصیرت"، "سرباز، مسئولیتپذیری و خانواده"، "سرباز، نظم و انضباط اجتماعی" و "سرباز، آموزش و تربیت بدنی" از جمله محورهای انتخاب سرباز نمونه است.
 
وی تصریح کرد: تعداد شرکتکنندهها در ردههای ناجا 10 هزار و 204 نفر بودند که در ادامه 600 نفر انتخاب شدند و در جشنوارههای استانی از آنها تقدیر شد وامروز از بین آنها 30نفر به عنوان سرباز نمونه ناجا انتخاب شدند.
 
اسکندری تصریح کرد: در مراسم نهایی ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح که در 15 خرداد در محل وزارت کشور برگزار میشود قرار است از 35 سرباز نمونه نیروهای مسلح تقدیر شود.
 
وی گفت: 9 سرباز از ناجا، 13 سرباز از ارتش، 9 سرباز از سپاه، 2 سرباز از وزارت دفاع و 2 سرباز از ستاد کل در مجموع 35 سربازهای نمونه انتخابی نیروهای مسلح کل کشور خواهند بود.
 
لازم به ذکر است، در این مراسم از خانواده شهدای تروریستی سراوان تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار