یک رزمنده دفاع مقدس در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

عملیات بیت المقدس فتح الفتوح عملیات های دیگر بود

رزمنده دفاع مقدس گفت: عملیات های زیادی صورت گرفت؛ اما عملیات بیت المقدس فتح الفتوح عملیات های دیگر شد چرا در آن عملیات نه تنها دشمن را شکست دادیم؛ بلکه خرمشهر را که برای ما از لحاظ استراتژیک ارزش بسیار بالایی داشت را نیز آزاد کردیم.
کد خبر: ۱۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ - 09May 2014

عملیات بیت المقدس فتح الفتوح عملیات های دیگر بود

"سید حامد کاظمی" از رزمندگان دفاع مقدس در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس هرگز کاری جز برای رضای خدا انجام نمی شد، خیلی ها با توجه به اینکه تحصیلات بالا و درجات بالایی در کشور داشتند؛ اما در خط مقدم جبهه  قرار می گرفتند و بدون هیچ ادعایی به مقابله با دشمن می پرداختند.

وی ادامه داد: من خودم در آن زمان 24 سال داشتم و دانشجوی پزشکی بودم؛ اما وقتی جنگ شد با وجود علاقه شدید به تحصیل آن را رها کرده و به جبهه رفتم.

کاظمی اذعان کرد: کسانی که در آن دوران زندگی کرده اند و در جبهه حضور داشته اند می دانند که تمام پیروزی های آن زمان به خاطر یکدلی، ایثار و رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران بود، شاید اگر اتحاد و اعتقاد بچه ها نبود ما پیروز نبرد نبودیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: 8 سال جنگ تحمیلی کم نیست. بدون هیچ تجهیزاتی و نیرویی بتوانی در مقابل رژیم بعثی تا دندان مسلح و تمام دنیا از آن حمایت می کرد بایستی و پیروز میدان هم باشی این بدست نمی آمد مگر به برکت خون شهدا.

کاظمی در پایان گفت: عملیات های زیادی صورت گرفت؛ اما عملیات بیت المقدس فتح الفتوح عملیات های دیگر شد چرا در آن عملیات نه تنها دشمن را شکست دادیم و به عقب راندیم؛ بلکه خرمشهر را که برای ما از لحاظ استراتژیک ارزش بسیار بالایی داشت را نیز آزاد کردیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار