گلعلی بابایی در گفت و گو با دفاع مقدس مطرح کرد

کتاب های دفاع مقدس در صدر آثار فروش نمایشگاه کتاب قرار گرفتند

رییس سازمان هنری وادبیات دفاع مقدس با اشاره به محدودیت های تبلیغی کتاب در زمینه دفاع مقدس گفت: کتاب های دفاع مقدس در صدر آثار فروش نمایشگاه کتاب قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ - 10May 2014

کتاب های دفاع مقدس در صدر آثار فروش نمایشگاه کتاب قرار گرفتند

سردارگلعلی بابایی رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس با اشاره به رونمایی از چند کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به خبرگزاری دفاع مقدس گفت:  کتاب باتو می مانم، اینجا صدایی نیست، خرمشهرنمی میرد،  فقط غلام حسین باش، نقش زنان در دفاع مقدس، خرمشهر نمی میرد از جمله کتاب هایی هستند که از سوی سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس رونمایی شدند.

وی با انتقاد از شرایط سالن اختصاص یافته به رونمایی از کتاب های دفاع مقدس گفت: رونمایی کتاب های حوزه دفاع مقدس در شرایطی برگزار شد که محل برگزاری در معرض عبور عابرین و بازدید کنندگان نمایشگاه نبود .

سردار بابایی ادامه داد: در آمارها می خوانیم کتاب های دفاع مقدس در صدر آثار فروش نمایشگاه قرار گرفتند و انتشارات  سوره مهر در این میان نقش محوری دارد که آنها نیزاز جنس خود ما هستند.

رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همانطور که موضوع فرهنگ دغدغه رهبری است،  سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس و انتشاراتی که در این حوزه فعال اند دغدغه مقام معظم رهبری را دنبال می کنند.

وی اظهار کرد: در این راستا بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس در سبک زندگی ایرانی و اسلامی و در شرایط بحرانی را در دستور کار قرار دادیم تا  از این روایت ها استفاده کنیم.

سردار بابایی افزود: با توجه به محدودیت هایی که در حوزه تبلیغ کتاب های دفاع مقدس وجود دارد استقبال مخاطبان از این کتاب ها را خوب ارزیابی می کنم.

رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس با اشاره به حمایت از نویسندگان دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اولویت اول ما حمایت  از نویسندگان دفاع مقدس در زمینه های مختلف اعم از تاریخ پژوهی، رمان داستان نویسی، خاطره است .

وی در پایان گفت: در راستای حمایت از نویسندگان حوزه دفاع مقدس نویسندگان را برای چاپ آثارشان در انشارات دیگر و انتشارات تحت پوشش خودمان یاری می کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار