رئیس سازمان بازرسی اعلام کرد

جزئیات دستگیری متهم فساد 3 هزار میلیاردی در خارج از کشور

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به دستگیری یکی از متهمان فساد سه هزار میلیاردی در خارج از کشور گفت: این فرد همان روزهای نخست رسیدگی به خارج از کشور فرار کرد و جزو متهمان اصلی پرونده و اتهامش اخلال در نظام اقتصادی است.
کد خبر: ۱۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ - 10May 2014

جزئیات دستگیری متهم فساد 3 هزار میلیاردی در خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "ناصر سراج" رئیس سازمان بازرسی کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری یکی از متهمان فساد سه هزار میلیاردی در خارج از کشور گفت اظهار کرد: این فرد با جریان مهآفرید در ارتباط بود که در خارج از کشور دستگیر و به ایران منتقل شد.
 
وی افزود: این فرد جزء متهمان اصلی پرونده و اتهامش اخلال در نظام اقتصادی است. این متهم یکی از اعضای فساد مالی و بانکی بوده و وی تحویل دادسرا شده و در حال حاضر به پرونده وی رسیدگی میشود تا با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود.
 
رئیس سازمان بازرسی کشور خاطر نشان کرد: این فرد همان روزهای نخست رسیدگی به خارج از کشور فرار کرده بود و خوشبختانه اینترپل همکاری کرد و دستگیر شد، که وی وابسته به گروه آریا و در گروه آریا بوده است.
 
سراج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعلام کرده بودید در تحقیقات پرونده خاوری برخی مشکلات رسیدگی را به تاخیر انداخته است، آیا در حال حاضر این مشکلات حل شده است، اظهار داشت: دستگیری این فرد یکی از آن مشکلات بود که حل شده است. خاوری وکیل دارد و محاکمه او حضوری خواهد بود. انشاءالله با دست پیدا کردن به این سرنخ، اقدامات خوبی در این پرونده انجام میشود.

نظر شما
پربیننده ها