مدیر اسبق دبیرستان سپاه:

دانش آموزان دبیرستان سپاه خبرنگاران خارجی را شگفت زده کردند

مدیر اسبق دبیرستان سپاه گفت: هنگامی که خبرنگاران خارجی، دانش‌آموزان ما را با لباس نظامی می‌دیدند، اعلام کردند که این مکان مرکز قدرت اسلام شده است.
کد خبر: ۱۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹ - 10May 2014

دانش آموزان دبیرستان سپاه خبرنگاران خارجی را شگفت زده کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین "سید صمصامالدین قوامی" مدیر اسبق دبیرستان سپاه در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: هنگامی که خبرنگاران خارجی، دانشآموزان ما را با لباس نظامی دیدند، اعلام کردند که این مکان اکنون مرکز قدرت اسلام شده است.
 
وی افزود: نکته جالبی که تعجب خبرنگاران خارجی را برانگیخت، این بود که آنها نوجوانهایی کم سن و سال را میدیدند که با لباس نظامی حضور پیدا کردهاند، لذا خبرنگاران مذکور از این مسأله متعجب شده بودند.
 
حجتالاسلام قوامی با اشاره به ویژگی متمایز دانشآموزان دبیرستان سپاه تصریح کرد: دانشآموزان دبیرستان سپاه نظامیگری و دانشآموز بودن را کنار هم داشتند، آنها شیفت روز را در دبیرستان رشتههای مهارت و ریاضی- فیزیک میخواندند و در شیفت نیم روز نیز به خواندن دروس طلبگی میپرداختند.
 
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به از خودگذشتگی دانشآموزان دبیرستان سپاه گفت: هنگامی که عملیاتی آغاز میشد، نمیتوانستیم این بچهها را کنترل کنیم زیرا بسیاری از آنان میگفتند که اکنون درس بر ما واجب نیست و با همین روحیه بسیاری از آنان به شهادت رسیدند و این مسألهای بود که همیشه من را به تعجب وا میداشت زیرا این بچهها عاشق شهادت بودند و من به حال آنها غبطه میخورم.
 
وی به بیان خاطرهای از دانشآموزان ممتاز دبیرستان سپاه پرداخت و افزود: خاطرهای که اکنون از این بچهها به ذهنم مانده این است که شاگردان ممتاز دبیرستان سپاه به سوریه رفتند و این سفر بهترین جایزه برای آنها بود.
 
مدیر اسبق دبیرستان سپاه با اشاره به تعطیلی این دبیرستان خاطر نشان کرد: متأسفانه در سالهای بعد دبیرستان سپاه تعطیل شد و ما از بروز این مسأله غمگین هستیم و انتظاری که اکنون داریم این است که این مدرسه مجدداً راهاندازی شود.

گفتنی است حجتالاسلام و المسلمین قوامی در سال ۱۳۶۲ مدیر دبیرستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار