استاندار کردستان:

دغدغه‌های خانواده شاهد کردستانی مرتفع می‌شود

استاندار کردستان گفت: برخی کم‌کاری‌ها در حوزه خانواده شهدا طی چند ماه اخیر ناشی از نبود متولی در بدنه استانداری بود که انتصاب مشاور جدید استاندار در امور ایثارگران منجر به رفع دغدغه‌های آنان خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴ - 11May 2014

دغدغه‌های خانواده شاهد کردستانی مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار کردستان ظهر امروز در دیدار با پدران شهدا در سنندج اظهار کرد: حضور در جمع شما را افتخاری بزرگ برای خود میدانم و در راه خدمت به خانوادههای شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

وی با بیان اینکه شما به عنوان پدران آسمانی جایگاه و منزلت بسیار رفیعی نزد خداوند تبارک و تعالی دارید، تصریح کرد: در کنار پدران آسمانی مادران مادران آسمانی نیز وجود دارند که حاصل زندگی آنها ستارههایی هستند که به عنوان شهدا به آسمان ایران اسلامی تقدیم شدهاند.

وی افزود: من به عنوان خادم این مردم به تمام خانوادههای شهدا به ویژه خانواده شهدا در کردستان ادای احترام میکنم و امیدوارم بتوانم در راه خدمت به آنان سربلند باشم.

استاندار کردستان با بیان اینکه پدران و مادران آسمانی از دو جهت مورد لطف خداوند متعال قرار میگیرند، تصریح کرد: از یک جهت به دلیل تربیت انسانهای شایستهای که به میل و اراده خود تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزشهای اسلام و قرآن فدا کردند.

زاهدی خاطرنشان کرد: آنان فرزندانی را تربیت کردهاند که در حقیقت شایستهترین فرزندان این آب و خاک هستند که عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان آورده و خود نیز در جوار حضرت حق آرام گرفتهاند.

وی افزود: تحمل دوری از فرزندان به عنوان بزرگترین سرمایههای هر پدر و مادری و تقدیم فرزند در راه خدا دومین دلیل عنایت و لطف پروردگار به شما پدران و مادران آسمانی است.

استاندار کردستان تصریح کرد: شما به عنوان والدین شهدا در کنار عزتی که امروز در جهان هستی دارید، فردای قیامت نیز اجر و پاداش عظیمی را که خداوند تبارک و تعالی در قرآن از آن یاد کرده بهرهمند میشوید.

زاهدی با بیان اینکه هیچ انسان، نظام، دولت، استاندار و دستگاهی نمیتواند پاداش و اجر شما خانواده شهدا را بدهد، بیان داشت: خدمت به شما بزرگترین توفیق برای مسئولان بوده و در حد توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی برخی کمکاریها در حوزه خانواده شهدا طی چند ماه اخیر را ناشی از نبود متولی و مسئولی برای رسیدگی به درخواستهای خانواده شهدا در بدنه استانداری عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به انتصاب مشاور جدید استاندار در امور ایثارگران امیدواریم شاهد ارتباط بیشتر خانواده شهدا و رفع دغدغههای آنان باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانوادههای شهدای حاضر در جلسه به نمایندگی پدران شهدای استان تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار