رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تکریم حافظان قرآن کریم:

قرآن در ماموریت‌ها از ماموران ناجا صیانت می‌کند

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: در نیروی انتظامی که ماموریت‌های سخت و پیچیده‌ای بر دوش ما است باید با تلاوت و حفظ قرآن به تمام این سختی‌ها فائق آییم، چرا که قرآن از ما صیانت می‌کند.
کد خبر: ۱۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ - 11May 2014

قرآن در ماموریت‌ها از ماموران ناجا صیانت می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، در چهارمین مراسم تکریم حافظان قرآن کریم و آیین نکوداشت برترینهای ناجا حجتالاسلام والمسلمین "ابوتراب بهرامی" رئیس عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: ناجا برنامهای را طراحی کرد تا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن کریم در کشور بتواند با تربیت حافظان و قاریان قرآن خواسته معظمله را تحقق بخشد.

وی افزود: یک فرد قرآنی نمیتواند مومنان را کوچک کند و باید تمام قوانین قرآنی را رعایت کند و این یعنی اینکه از گناه دوری کند و صالح باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا خطاب به حافظان قرآن تصریح کرد: شما که قرآنی هستید باید افرادی صالح و سالم باشید، چرا که این قرآن عهد و فرمان خداوند و مونس و همراه شما است. عمل خوب مونس شما و عمل بد عامل وحشت شما خواهد بود.

وی اذعان کرد: ما چند وظیفه داریم که باید آن را در ناجا اجراییتر کنیم و باید بتوانیم در ناجا کاری کنیم که تمام افراد بتوانند به خوبی قرآن را تلاوت کنند.

حجتالاسلام بهرامی با تأکید بر حفظ قرآن اذعان کرد: حفظ قرآن بسیار ارزشمند است که با استمرار در تلاوت، امنیت و آرامش برای ما حاصل میشود.

وی در پایان گفت: در نیروی انتظامی که ماموریتهای سخت و پیچیدهای بر دوش ما است باید با تلاوت و حفظ قرآن به تمام این سختیها فائق آییم، چرا که قرآن از ما صیانت میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار