در همایش تکریم حافظان قرآن ناجا صورت می‌گیرد

تجلیل ۱۴ نفر از برترین‌های قرآنی ناجا

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: تا به امروز ۴۷ هزار و ۱۷۷ نفر در آزمون شرکت کرده‌اند و امروز از ۱۴ نفر از برترین‌های ناجا تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۱۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ - 11May 2014

تجلیل ۱۴ نفر از برترین‌های قرآنی ناجا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، چهارمین همایش تکریم حافظان قرآن کریم و آیین نکوداشت چهرههای برتر ناجا با حضور سردار سرتیپ "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی و سردار سرتیپ "محمد جوادزاده کمند" جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا برگزار شد.

در این مراسم حجتالاسلام والمسلمین "غلامحسین توکلی" معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: ناجا در سال ۹۲ برنامه حفظ قرآن را در خانوادههای این یگان با ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر آغاز کرد و فقط حفظ جزء سی قرآن کریم را در گام اول طراحی و برنامه ریزی کرد.

وی افزود: تا به امروز ۴۷ هزار و ۱۷۷ نفر در آزمون شرکت کردهاند که برگزیدگان در یک جزء ۱۲ هزار و نود نفر، در سه جزء ۹۸۷ نفر، در ۱۰ جزء ۱۸ نفر، در ۲۰ جزء ۷ نفر، در ۵ جزء ۲۷ نفر و در ۳۰ جزء ۵نفر هستند که در مجموع ۱۳هزار ۱۴۱ نفر انتخاب شدهاند و امروز ۱۴ نفر از برترینهای حافظان اجزا قرآنی تجلیل میشوند.

حجت الاسلام والمسلمین توکلی اذعان کرد: در حفظ قرآن که توسط سربازان وظیفه انجام گرفته حافظان کل قرآن ۱۵ میلیون ریال، حافظان ۲۰ جزء قرآن ۱۰ میلیون ریال، حافظان ۱۰ جزء ۷ میلیون ریال، حافظان ۵ جزء ۳ میلیون ریال، حافظان ۳ جزء ۲ میلیون ریال و حافظان یک جزء یک و نیم میلیون ریال به همراه دو ماه مرخصی تشویقی جایزه دریافت میکنند.

وی در پایان با اشاره به جوایز برترینهای ناجا برای ۲۰ جزء ۱۸ ماه ارشدیت به همراه ۲۵ میلیون ریال، ۱۰ جزء ۲۰ میلیون ریال و ۹ ماه ارشدیت، ۵جزء ۱۰ میلیون ریال و ۶ ماه ارشدیت، ۳ جزء ۶ میلیون ریال و ۴ ماه ارشدیت و ۱ جزء ۳ میلیون ریال و ۲ ماه ارشدیت تعلق خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها