بیش از 60 تن از شورشیان سوریه کشته شدند

با عملیات مخفیانه ارتش سوریه، 62 نفر از شورشیان این کشور در شهر "ادرا" در شرق دمشق کشته شدند.
کد خبر: ۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸ - 07August 2013

بیش از 60 تن از شورشیان سوریه کشته شدند


به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در حالی که طی هفته های اخیر شاهد پیروزی های متداوم ارتش سوریه در مقابل شورشیان و متعاقب آن تقویت مواضع آن بوده ایم، امروز صبح ارتش با اجرای یک عملیات مخفیانه توانسته است 62 تن از شورشیان مسلح سوریه را در منطقه شرقی دمشق در شهر "ادرا" به هلاکت رساند.


یکی از گروه های فعال در سوریه که مخالفان دولت بشار اسد نیز به شمار می رود با اذعان به شکست امروز شورشیان در مقابل عملیات نیروهای ارتش عنوان نموده است که 62 تن از مخالفان بشار اسد توسط نیروهای ارتش کشته شده اند.


به گزارش "رویترز" انگلیس: تلوزیون دولتی سوریه نیز با تایید خبر کشته شدن 62 نفر از شورشیان طی عملیات ارتش اعلام کرد کشته شدگان از اعضای النصره، گروه نزدیک به القاعده در سوریه هستند.


تلوزیون دولتی سوریه همچنین در رابطه با این خبر گزارش داده است که در پی این عملیات همه نیروهای شورشیان که در منطقه حضور داشتند کشته شده اند.


گفتنی است با وجودی که در دو ماه گذشته همواره خبرهای زیادی از پیروزی های ارتش در مقابل شورشیان سوریه منتشر می شود ولی پیروزی ارتش در خالدیه حمص و تسلط بر این منطقه یکی از مهم ترین پیروزی های اخیر نیروهای دولتی محسوب می شود که تاثیر فراوانی بر روحیه آنها و روند منازعه نیز داشته است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار