کتاب "شناخت نامه ادبیات نمایشی دفاع مقدس " منتشر می شود

کتاب " شناخت نامه ادبیات نمایشی دفاع مقدس"، همزمان با چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، به همت نشر ساقی منتشر می شود.
کد خبر: ۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳ - 08August 2013

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت ( انقلاب و دفاع مقدس)اعلام کرد این کتاب که به همت "تقی اکبر زاده" تهیه و تدوین شده، شامل معرفی تفصیلی نمایش نامه های دفاع مقدس، معرفی رخدادهای  شاخص اجتماعی هر سال، موضوع بندی نمایشنامه های دفاع مقدس و موضوع بندی تاریخی نمایشنامه هاست که همزمان با چهاردهمین  جشنواره سراسری تئاتر مقاومت رونمایی و توزیع می شود.


کتاب های "چالش در پرده" ، "تماشای ناورد" و چندین اثر دیگر از آثار این پژوهشگر تئاتر کشور است که در ادوار قبلی جشنواره تئاتر مقاومت منتشر شده است.


 چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) در بخش های خیابانی، تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی 10 تا 15 شهریورماه در شهرستان تبریز و بخش های مهمان و مسابقه صحنه ای، هفته اول مهرماه سال جاری و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت، با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و دبیری حسین مسافر آستانه، برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار