استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر نهادینه شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: اجتماعی کردن یکی از بهترین و پایدارترین راهکارها برای مبارزه اصولی با تولید، عرضه و مصرف انواع مواد مخدر است و این امر مهم باید بین خانواده ها نهادینه شود.
کد خبر: ۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱ - 12May 2014

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سید موسی خادمی" استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: چنانچه مساله مبارزه با تولید، عرضه و مصرف مواد مخدر در این استان از یک موضوع دولتی به موضوعی اجتماعی تبدیل شود موثرتر خواهد بود.

 وی بیان کرد: این امر منافاتی با اقدامات دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مبارزه با تولید، عرضه و مصرف مواد مخدر در استان ندارد و مبارزه باید با اقتدار ادامه یابد.

خادمی اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد، نهادهای فرهنگی، کانون های خانوادگی، گروه های فرهنگی و اجتماعی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد باید با تمام وجود وارد میدان عمل شده و آثار مخرب مصرف مواد مخدر را به طور مستمر بیان کنند.
 
وی عنوان کرد: تولید، عرضه و مصرف مواد مخدر یکی از بزرگترین آسیب ها و تهدیدهایی است که هم اکنون در جامعه رواج دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هر چند سطح این تهدید و آسیب اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر نقاط کشور کمتر است ولی رو به گسترش بوده و روز به روز تعدادی از روستاهای استان را نیز در برمی گیرد.
 
خادمی افزود: مصرف مواد مخدر موجب از هم پاشیدن خانواده ها، فرسوده شدن فرد معتاد و خروج او از جامعه و دایره اقتصاد خواهد شد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش عمده ای از رسالت مهم مبارزه با تولید، عرضه و مصرف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد بر عهده خانواده ها و نهادهای اجتماعی این استان است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار