در دیدار فرمانده ناجا با با مدیرکل اداره امنیت ملی الجزایر تأکید شد

گسترش همکاری امنیتی میان ایران و الجزایر

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به الجزیره، با مدیرکل اداره امنیت ملی (پلیس) الجزایر دیدار کرد که در این دیدار راه‌های گسترش همکاری‌های دو جانبه میان دو کشور مورد گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷ - 13May 2014

گسترش همکاری امنیتی میان ایران و الجزایر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر "اسماعیل احمدی مقدم" و سرلشکر "عبدالغنی هامل" مدیرکل اداره امنیت ملی (پلیس) الجزایر درباره همکاریهای بیشتر میان دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم، مواد مخدر، مهاجرت غیر قانونی و دیگر فعالیتهای نیروهای پلیس به تبادل نظر و رایزنی پرداختند.

طرفین پس از این دیدار در گفتوگو با خبرنگاران با اشاره به روابط خوب سیاسی میان دو کشور مسلمان و انقلابی، اهتمام خود را برای تبادل تجربیات و همکاریها در زمینههای مختلف اعم از مواد مخدر، تروریسم و جرائم سازمانیافته اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به همراه فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر - رییس پلیس فتا - فرمانده دانشکده نیروی انتظامی و تنی چند از فرماندهان این نیرو روز گذشته (دوشنبه) برای یک سفر رسمی سه روزه وارد پایتخت الجزایر شد.

سردار احمدیمقدم قرار است در این سفر علاوه بر دیدار و گفتوگو با برخی مقامهای الجزایری از مراکز مختلف پلیس این کشور نیز بازدید کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار