ساماندهی خادمین راهیان نور غرب و شمال غرب در 13 منطقه زیارتگاهی

مسئول ‌کمیته ‌خادمین‌ قرارگاه ‌مرکزی‌ راهیان نور‌ از آمادگی این قرارگاه برای اعزام های جدید بعد از ماه مبارک رمضان به مناطق غرب و شمال غرب خبر داد و گفت: برای این منظور خادمین در 13 منطقه زیارتگاهی این جبهه ساماندهی شده اند.
کد خبر: ۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹ - 08August 2013

ساماندهی خادمین راهیان نور غرب و شمال غرب در 13 منطقه زیارتگاهی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام سید محمد حسینزاده با اعلام این خبر افزود: دراین میان استان کردستان بیشترین زیارتگاه ها را دارد که در مناطق باشگاه افسران، تپه الله اکبر ، شهدای گمنام زریوار، منطقه والفجر 4، سروآباد، دالانی و دزلی از زیارتگاه ها و یادمانهایی است که در کردستان آماده استقبال از زائران می شود.

وی زیارتگاههای بوالحسن، سیران وند و سردشت را از دیگر مناطقی دانست که خادمان شهدا درآنها مستقرمی شوند.

به گفته مسئول خادمین قررگاه راهیان نور خادمان شهدا همچنین در چند منطقه عملیاتی و یادمانی مهم ایستگاه های صلواتی و فرهنگی برپا می کنند که ایستگاه دارساوین محل شهادت شهید زین الدین و رشادتهای شهید صیاد شیرازی ، محل شهادت شهید کاظمی و محل شهادت شهید بروجردی از جمله مکانهای برگزاری ایستگاه های صلواتی است.

بنا به تاکید مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور همچنین برنامه هایی در استان آذربایجان غربی تدارک دیده شده است . این برنامه ها در جبهه غرب و شمال غرب تا آخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار