حجت الاسلام شهیدی خبر داد

پرداخت معوقه ایثارگران تا پایان شهریور ماه امسال

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: طبق صحبت‌هایی که با نمایندگان انجام شده است تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا آخر شهریور ماه امسال معوقه‌های ایثارگران و آزادگان را پرداخت کنیم.
کد خبر: ۱۸۹۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ - 14May 2014

پرداخت معوقه ایثارگران تا پایان شهریور ماه امسال

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین "سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی" در همایش حماسه سازان ولایت مدار در رشت، با بیان اینکه حدود ۱۰۰ ایثارگر در مجلس مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: گیلان یکی از استانهای پر افتخار ما در جنگ بوده است.

وی افزود: براساس گزارشهایی که به ما داده شده در گیلان میتوانم بگویم پدران، مادران، همسران، دختران و پسرانی که ایثارگر هستید همه برای من و بنیاد شهید مایه افتخار هستید.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه قصد سفر به گیلان داشتیم و دعوت غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس را پذیرفتم، گفت: یکی از افتخارات گیلانی دکتر نوبخت است و نسبت به همه مسائل فعالانه تلاش میکند.

شهیدی محلاتی تصریح کرد: حل مسائل و مشکلا نیازمند آرامش جامعه است و مردم باید صبر داشته باشند و آرامش خود را حفظ کنند تا مسائل یکی پس از دیگری حل شود، دکتر روحانی به حل مسائل امیدوارند.

وی با تبریک روز ولادت امام علی (ع) و ایام مبارک رجب، خاطرنشان کرد: از دیدگاه جامعه ما فیلسوف جاهد است و رهبر و امام واژههای با اهمیت در جامعه است در بین اکثر ما در بین مردم نامهای علی، مسلم و محمد و اسامی ائمه بسیار دیده میشود و این به دلیل معنای عمیق و علاقه مردم ایران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: علی نام عزیزی برای مردم به دلیل وجود مولا علی (ع) و حسین به دلیل اینکه امام حسین (ع) فرزند حضرت زهرا (س) و اسوه شجاعت است معنا پیدا میکند.

شهیدی محلاتی با بیان اینکه واژه شهید از دیدگاه جامعه ما محترم است، اظهار کرد: یک واژه در جامعه اسلامی پس از پیروزی انقلاب شکل گرفت واژه شهید است واژه بسیار محترمی که مقامی بزرگ بوده و کسی که با مفهوم اسلام آشنا باشد میداند مقام والایی است.

وی با اشاره به آیات و روایات قرآنی درباره شهید و شهادت، گفت: کسانی که ایمان آوردند با جان و مال جهاد کردند مقام والایی دارند و رستگار و سعادتمند هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به مطالبات و معوقههای ایثارگران و آزاداگان، افزود: من به عنوان مسئول بنیاد شهید میگویم به واسطه این مسائل شرمندهام، باید مطالبات شما داده شود مطالباتی که ۱۰ تا ۱۵ سال مانده و کسانی که داد میزدند حمایت از ایثارگران انجام میدهند در این زمینه کوتاهی کردند.

شهیدی محلاتی تصریح کرد: آنها چرا پول گلزارها را ندادند در سال ۹۱ و ۹۲ بروید و تحقیق کنید که آیا یک ریال از دریفها داده شده، چرا گلزار شهدا همینطور باقی مانده است.

وی افزود: از روزهای نخستین که آمدم سعی کردم بخشی از مطالبات پرداخت شود، به نمایندگان گفتم سعی میکنم تا آخر تابستان معقوههای شما را بپردازم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شیما
|
-
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
5
باسلام ،امیدوارم مسئولین گرامی هرچه سریعتر به وعده خودعمل نمایندزیراایثارگران عزیزپس ازگذشت سالها ازجنگ تحمیلی حالا دیگربه سن میان سالی رسیده اند ومسلمن فرزندان آنهانیزیادانشجوهستندویابه سن ازدواج رسیدند ،حالا بیشترازهرزمان دیگربه این پول نیازمندندواین حق آنهاست.باسپاس
maryam
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
0
2
باعرض سلام. من دخترایثارگری هستم که پدرم به خاطر هزینه‌های دانشگاه و دبیرستان من وبرادرم و...شبانه روز کار می‌کند و بسیارعصبی وفشار روحی زیادی رو تحمل میکنه مادرم درآستانه افسردگی می‌باشد و مشکلات بسیار دیگری نیز داریم.
نظر شما
پربیننده ها