پدران آسمانی در بابلسر تجلیل شدند

مراسم تجلیل از پدران آسمانی با حضور فرزندان و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ - 14May 2014

پدران آسمانی در بابلسر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این مراسم معنوی که شامگاه سه شنبه به مناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولات حضرت علی(ع) و روز پدر برگزار شد، فرزندان شاهد روز پدر را به پدران آسمانی خود تبریک گفتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر در این مراسم با تبریک خجسته میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، این روز را بهترین فرصت برای قدردانی از جانفشانی و ایثارگری پدرانی دانست که جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی و مرز و بوم کشور فدا کردند.

نصرالله نصراللهی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد پیوند بین ترویج فرهنگ شهید و شهادت با مناسبتهای دینی و مذهبی، ترویج فرهنگ قدرشناسی و سپاسگزاری از مقام والای پدر در جامعه توسط فرزندان شهدا و استمرار برنامههای تکریم از خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد.

وی افزود: این شهرستان در جریان پیروزی انقلاب و هشت ال دفاع مقدس، ۵۴۲شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و مردم بابلسر به این مهم افتخار میکنند.

نصراللهی با تأکید به اینکه علی (ع) مظهر مردانگی و ایستادگی است که درس آگاهی و بصیرت را به همه ما به ودیعه نهاد، افزود: باید با تاسی از این شخصیت والا در راستای پیروزی کشورمان گام برداریم.

فرمانده سپاه بابلسر نیز با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و در چنین روزهایی باید به پاس ارج نهادن به مقام شامخ آنها ادای احترام کنیم، گفت: تقدیر و تجلیل از پدران شهدا که در تربیت، تعالی، تکامل آن مردان آسمانی نقش داشتند، مهم است.

سید موسی حسیننژاد با تاکید بر اینکه تجلیل از پدران شهیدان و ارج نهادن بر صبر و استقامت بیبدیل آنهاباید نهادینه شود و تنها به مناسبتهایی خاص ختم نشود؛ پاسداشت شهدا را گامی موثر در انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل امروز جامعه دانست.

وی گفت: نباید فرهنگ جهاد و شهادت و خاطرات آن دلاورمردان و دریادلان فراموش شود.

کریم سجادی فرماندار بابلسر نیز با بیان اینکه شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای دین و رهبر از جان گذشتند تا نظام اسلامی سربلند بماند، شهدا با نثار جان خود، دین را استقرار بخشیدند به جانفشانی خانوادههای شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

وی گفت: تکریم پدران آسمانی فرصت مغتنمی از مردانی است که در دوران دفاع مقدس عاشقانه از کیان و سرزمین خود دفاع کردند.

نظر شما
پربیننده ها