آیت الله مکارم شیرازی:

آیت الله طاهری شیرازی یکی از حامیان اصلی انقلاب اسلامی بود

آیت الله مکارم شیرازی در پی درگذشت آیت الله طاهری شیرازی پیام تسلیتی صادر کرد که در این پیام آمده است: ایشان در مبارزات سیاسی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از کسانی بود که به پیروی از والد معظم خود مرحوم آیت الله العظمی آقای حاج سید عبدالله شیرازی(قدس سره) گام بر می‌داشت.
کد خبر: ۱۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹ - 14May 2014

آیت الله طاهری شیرازی یکی از حامیان اصلی انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در پیام تسلیت این مرجع تقلید آمده است: فقدان اسفناک عالم جلیل القدر حضرت آیت الله آقای حاج سید محمدباقر طاهری شیرازی سبب نهایت تأسف شد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: این فقیه بزرگوار و جامع الشرایط در طول عمر شریف خود از هرگونه تلاش و کوشش برای پیشبرد اهداف اسلام و عالم تشیع و تربیت شاگردان در حوزه علمیه نجف و مشهد فروگذار نکرد.

آیت الله مکارم شیرازی در این پیام عنوان کرده است: در مبارزات سیاسی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از کسانی بود که به پیروی از والد معظم خود مرحوم آیت الله العظمی آقای حاج سید عبدالله شیرازی (قدس سره) گام بر میداشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در حکومت بعثیان ظالم به خاطر مبارزاتش متحمل شکنجهها شد و در ایران نیز مشکلات فراوانی از ناحیه عوامل و ایادی طاغوت برای ایشان فراهم شد و در برابر همه آنها صبر و استقامت ستودنی داشت.

در بخش دیگری از این پیام افزوده شده است: اضافه بر این هر زمان احساس میکرد منکری در حال شیوع است با بیانیههای خود به مبارزه با آن بر میخاست. خداوند درجات او را عالی گرداند و با اجداد طاهرینش (علیهم السلام) محشور کند. اینجانب این ضایعة اسفناک را به حوزههای علمیه مخصوصاً به حوزه علمیه مشهد و فرزندان فاضل و ارجمند و بیت محترمش تسلیت عرض میکنم و صبر و اجر جمیل برای همه آنها از خداوند خواهانم.

نظر شما
پربیننده ها