صبح امروز

پیکر فرمانده تیپ ۳۸ ذوالفقار در بم تشییع شد

پیکر سردار "حسین افشارمنش" فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز با حضور پرشور رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر بم تشییع شد.
کد خبر: ۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ - 14May 2014

پیکر فرمانده تیپ ۳۸ ذوالفقار در بم تشییع شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمد رضا کارنما" معاون تبلیغات سپاه ثارالله در گفتوکو با تسنیم اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر سردار افشارمنش ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز با حضور پرشور رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس از محل میدان امام خمینی (ره) بم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پیکر این یادگار دوران دفاع مقدس حوالی ظهر امروز از بم به کرمان منتقل میشود، افزود: آیین تشییع پیکر سردار افشار منش در کرمان با حضور مسئولان کشوری، لشکری و استانی از ساعت ۱۶ امروز از محل حسینیه ثارالله به سمت گلزار شهدای کرمان برگزار میشود.

معاون تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: آیین ختم فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیز در روز پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در حسینیه ثارالله کرمان، برگزار میشود.

کارنما خاطرنشان کرد: آیین بزرگداشت این فرمانده سپاه و یادگار دوران دفاع مقدس روز جمعه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع بم، روز شنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه در حسینیه شهدای جیرفت و روز یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در حسینیه سیدالشهدا (ع) کهنوج برگزار میشود.

 فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار کرمان عصر روز پنج شنبه گذشته بر اثر سانحه رانندگی در نزدیکی منطقه تهرود در محور بم – کرمان دعوت حق را لبیک گفت.

سردار حسین افشارمنش از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که در آن دوران بر اثر اصابت ترکش به سر، تیمهای امدادی گمان میکنند این مجروح به شهادت رسیده و سریعا وی را به سردخانه منتقل میکنند اما به هنگام تقسیم شهدا بر اثر بخار گرفتن پلاستیک روی صورت متوجه میشوند این رزمنده دوران دفاع مقدس زنده است.

این پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس، در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت واحد خمپاره، رئیس ستاد تیپ ادوات و فرماندهی ادوات لشکر ۴۱ ثارالله کرمان را عهدهدار بود.

سردار حسین افشارمنش فرماندهی تیپ یکم لشکر ۴۱ ثارالله، فرماندهی توپخانه لشکر ۴۱ ثارالله و معاونت هماهنگکننده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان را در کارنامه کاری خود دارد.

آخرین مسئولیت این مجاهد در راه خدا، فرماندهی تیپ مستقل مکانیزه ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در کرمان بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار