مراسم گرامیداشت سردار شهید "محمد بابا رستمی" برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید "محمد بابا رستمی" در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹ - 14May 2014

مراسم گرامیداشت سردار شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محمد بابا رستمی به همت هیئت السراج در منزل شهید بابارستمی برگزار شد.

حاج خلیل موحد از یادگاران دفاع مقدس و از اعضای شورای شهر مشهد در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم گفت: هر مرد و زنی که عمل صالح انجام دهد حضرت باریتعالی حیات طیبه را به او عطا میکند. یکی از اسرار قرآن کریم بیان واقعی تاریخی است که در قالب داستان به آن اشاره شده و هدف از بیان آن، یادآوری برای انسانهاست تا بواسطه آن الگوهایی را برای اقتدا انتخاب کنند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ضمن بیان سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با خواندن وصایای شهداء راه را میتوان یافت، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهداء و اینکه بعد از گذشت ۳۴ سال از شهادت سردار شهید بابا رستمی در منزل او گرد هم جمع شدیم خود، تداوم فرهنگ شهادت است.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از سیره عملی شهداء بخصوص شهید بابا رستمی، تصریح کرد: رمز شهادت شهید رستمی و دیگر شهداء گذشتن از خود و پا گذاشتن روی نفسانیات و امیال و خواستههای خود بودو راه شهداء امانتی است در دست ما تا آن را ادامه دهیم و با این عمل در آخرت شرمسار شهداء نشویم.

در این مراسم از همسر شهید بابارستمی و یادگار این شهید گرانقدر تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار