یادواره شهدای شهرستان هرسین برگزار شد

یادواره ۳۰۰ شهید دوران دفاع مقدس شهرستان هرسین از سلسه برنامه‌های کنگره بزرگ سرداران، امیران و ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه با حضور مسئولان محلی در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ - 14May 2014

یادواره شهدای شهرستان هرسین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرماندار شهرستان هرسین در یادواره ۳۰۰ شهید شهرستان هرسین اظهار کرد: این شهرستان همواره مهد ولایتمداری و دینداری بوده که پیش از انقلاب به عنوان معرف علمای گرانقدر به انقلاب اسلامی و پس از انقلاب با تقدیم ۳۰۰ شهید به انقلاب حامی ولایت و پشتیبان رهبری بوده است.

یاور محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۰۰ شهید شهرستان افزود: شهرستان هرسین با مناعت طبع نشان داد که دوستدار معنویت و فرهنگ شهادت و راه وروش ائمه (ع) است و امروز بر خود میبالیم که روایت کننده رشادتهای شهدا و ایثارگران هستیم.

نماینده مردم هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در این یادواره گفت: از شهید سخن گفتن برای کسانی که در گیر بند دنیا هستند بسیار سخت است زیرا یک انسان خاکی در مورد شهیدی که به خدا پیوسته و همه چیز خود را برای حفظ ارزشها و احیاء دین اهدا کرده است نمیتواند کامل سخن بگوید.

حجتالاسلام وحید احمدی با بیان اینکه شهادتی ارزش دارد که در راه خدا باشد افزود: آنکه میداند زنده خواهد ماند به سمت شهادت میرود و مرگ طبیعی را برای خود صلاح نمیداند و سرچشمه بسیاری از تحلیلهای عبث عدم اطلاع از واقعیتها در مورد شهدا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اگر امروز ماندگاری و اقتدار نظام را میبینیم به سبب استقرار آن بر سه محور ولایت و رهبری، شهادت و ایثارگری و حضور و پشتیبانی مردم است.

در یادواره ۳۰۰ شهید شهرستان برنامههای متنوع فرهنگی هنری از قبیل تشیع تابوت نمادین شهدا، شعرخوانی و خاطره گویی رزمندگان برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار