شهردار مشهد خبر داد

احداث مرکز درمانی ویژه جانباران در مشهد با اعتبار دو میلیارد تومان

شهردار مشهد گفت: تا پایان سال ۹۳ مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و احداث مرکز درمانی ویژه جانبازان قطع نخاع با نظارت مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی از سوی شهرداری مشهد اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۱۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ - 14May 2014

احداث مرکز درمانی ویژه جانباران در مشهد با اعتبار دو میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سید صولت مرتضوی" شهردار مشهد در بازدید از آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) مشهد اظهار کرد: این مبلغ که باید توسط شورای اسلامی شهر مشهد نیز به تصویب برسد، برای سال ۹۳ خواهد بود و برای سالهای آینده نیز مبالغ دیگری را درنظر میگیریم.

وی تصریح کرد: مبلغ موردنظر فقط از سوی شهرداری اعطا میشود و اخذ پیمانکار، مشاور و دیگر موارد بر عهده بنیاد شهید است.

شهردار مشهد ادامه داد: همچنین تا هفته آینده مکاتبات الکترونیکی مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی(ره) با شهرداری مشهد فراهم میشود تا دیگر نیاز به حضور این عزیزان در محل شهرداری نباشد.

مرتضوی اظهار کرد: جانبازان رشادتها، شهامتها و ایثارگریهای زیادی برای وطن انجام دادهاند و امروز مانند ستارههای آسمان کشور میدرخشند.

وی ادامه داد: پاسخ به این همه دلیری و رشادتها باید ارائه هر چه بیشتر خدمات و امکانات برای این عزیزان باشد، چرا که ایجاد زیرساختهای آسایش جانبازان انجام وظیفه این نهاد است.

مرتضوی با بیان اینکه جانبازان جزو مقربین هستند، گفت: امیدوارم خداوند به همه ما بصیرت، علم، عزم و اراده جدی بدهد تا بتوانیم خالصانه از همه فرصتهای شهر و کشور برای ارائه خدمات به همه مردم به خصوص جانبازان عزیز کشور استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در این فرصت چهار ساله تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات جانبازان این شهر به کار بگیریم و از طرفی دیگران نیز این خدمترسانیها و تلاشها را ادامه دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار