همسر شهید سعید قهاری سعید:

مهاجر عاشق همیشه تابع محض رهبر بود

همسر شهید سعید قهاری سعید گفت: زندگی ما یک زندگی ساده پاسداری و مهاجرتی بود، بدون تشریفاتی که مرسوم بوده و افتخار می‌کنم به این زندگی و اینکه توفیق داشتم در خدمت ایشان بودم.
کد خبر: ۱۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ - 16May 2014

مهاجر عاشق همیشه تابع محض رهبر بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، همسر شهید "سعید قهاری سعید" اظهار کرد: شهید قهاری سعید بین آشنایان و مردم به "مهاجر عاشق" معروف بود زیرا در طول خدمت ۳۰ ساله خود همیشه در شهرهای مختلف مرزی و غیر مرزی برای دفاع از دین انقلاب در غربت و هجرت بود.

بانو فرحناز رسولی در رابطه با سبک زندگی سعید قهاری سعید گفت: زندگی ما یک زندگی ساده پاسداری و مهاجرتی بوده، بدون تشریفاتی که مرسوم بوده و بنده افتخار میکنم به این زندگی و اینکه توفیق داشتم در خدمت ایشان بودم.

همسر مهاجر عاشق شهید سعید قهاری سعید در خصوص توافقات ژنو اذعان داشت: شهید قهاری جزء رزمندگان دفاع مقدس و یک شخصیت نظامی و ولایت مدار بود، همیشه تابع رهبر بود و هر نظری حضرت آقا داشتند ایشان هم تابع بودند و نظرشان نظر امام خامنهای بود و در مورد ژنو هم ایشان اگر در حیات مادی بودند نظرشان همان نظر مقام معظم رهبری بود.

فرحناز رسولی با تاکید بر اینکه شهید قهاری سعید تابع محض حضرت آقا بود، تصریح کرد: اکنون زمان جهاد اقتصادی است و قهاری سعید نیز همچنان که در همه عرصهها پیشقدم بود در این مورد همه قطعا سریعا وارد میدان میشد و اکنون این وظیفه بازماندگان است که ادامه دهنده راه شهدا باشند و در راستای به ثمر نشستن آرمانهای انقلاب گام بردارند.

شهید سعید قهاری سعید ششمین فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر و چهارمین فرمانده شهید استان یزد بود که در تاریخ آبان ماه ۸۵ به فرماندهی لشکر ۳ نیروی مخصوص حمزه سید الشهدا منصوب شد و پس از ۳الی ۴ ماه خدمت در طی درگیری با ضد انقلابیون کوردل در ارتفاعات شمال غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به آرزوی دیرین خویش رسید و به همرزمان خویش شهید باکری و کاظمی پیوست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار