حماسه خرمشهر/ رزمنده عملیات بیت المقدس در گفت و گو با دفاع مقدس مطرح کرد

روایت شهادت برخی از شهدای عملیات بیت المقدس

راوی دفاع مقدس با اشاره به رمز عملیات بیت المقدس با نام یا علی بن ابیطالب(ع) گفت: برخی از شهدای عملیات بیت المقدس که به مولای خود امام علی (ع) اقتدا کرده بودند از ناحیه سر به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸ - 16May 2014

روایت شهادت برخی از شهدای عملیات بیت المقدس

سرهنگ مهدی کشوری راوی دفاع مقدس و از ساکنان قدیمی خرمشهر با اشاره به روزهای آزادسازی خرمشهر به خبرگزاری دفاع مقدس  گفت: پس از غافلگیری نیروهای عراقی در ابتدای ورود به شهر در کنار پل شهید جهان آرا نماز شکر خواندیم و پس از آن وارد خرمشهر شدیم.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: از تمام نقاط شهر رزمندگان به سمت مسجد جامع رهسپار شدند و پرچم آزادی را برافراشتند.
 
رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: خرمشهر برای رژیم بعث عراق بسیار مهم بود تا آنجا که صدام اعلام کرده بود در صورت فتح خرمشهر کلید بصره را به ایران می دهد از این رو پس از فتح خرمشهر امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
 
ساکن قدیمی خرمشهر اظهار کرد: اکثررزمندگانی که در عملیات بیت المقدس شهید شدند از ناحیه سربه شهادت رسیدند و این عملیات با رمز یا علی بن ابیطالب آغاز شده بود و امیر المومنین (ع) نیز از ناحیه سر به شهادت رسیدند.
 
سرهنگ کشوری با اشاره به ویژگی های عملیات بیت المقدس گفت: در این عملیات یکپارچگی ارتش و سپاه و وحدت میان همه یگانها بسیار بارز بود و این مسئله موجب پیروزی در عملیات بیت المقدس شد.
 
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار