فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد

گسترش همکاری ایران و الجزایر برای مبارزه با جرایم سازمان یافته

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان در دیدار با وزیر کشور الجزایر، بر ضرورت گسترش هرچه بیشتر همکاریهای دو کشور در زمینه مبارزه با انواع جرائم، بویژه جرائم سازمان یافته فرامرزی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ - 16May 2014

گسترش همکاری ایران و الجزایر برای مبارزه با جرایم سازمان یافته

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از سفارت ایران در الجزیره، سردار دکتر "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده ناجا که به الجزایر سفر کرده شامگاه پنجشنبه در سومین روز سفر خود با "طیب بلعیز" وزیر کشور الجزایر دیدار و گفتوگو کرد.

طرفین در این دیدار در زمینه همکاریهای امنتیی و انتظامی بویژه جرایم سازمان یافته که میتواند چالش بزرگی در امنیت صلح وثبات دو کشور باشد، به تبادل نظر پرداختند.

وزیر کشور الجزایر در این دیدار از توسعه همکاریها در زمینههای امنیتی و انتظامی استقبال کرد و خواستار انجام گامهای عملیتر از سوی مقامات مسئول دو کشور شد.

سردار احمدی مقدم نیز با ابراز رضایت از سفر به الجزایر و گفتوگو و بازدید از مراکز امنیتی و پلیسی این کشور، مراتب تمایل وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران را در تقویت همکاریهای دو کشور و سفر بلعیز به تهران ابلاغ کرد.

در سفر فرمانده نیروی انتظامی کشورمان به الجزایر، همچنین صورتجلسه همکاریهای دو کشور در زمینه انتظامی و امنیتی توسط روسای پلیس دو کشور امضاء شد.

سردار سرتیپ "اسماعیل احمدی مقدم" روز دوشنبه پس از ورود به پایتخت الجزایر در دیدار با سرلشگر "عبدالغنی هامل" مدیرکل اداره امنیت ملی (پلیس) این کشور، در خصوص همکاریهای بیشتر دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم، مواد مخدر، مهاجرت غیرقانونی و دیگر فعالیتهای نیروهای پلیس به تبادل نظر و رایزنی پرداخت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را در این سفر، فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر (رییس پلیس فتا)، فرمانده دانشکده نیروی انتظامی و تنی چند از فرماندهان این نیرو همراهی میکنند.

نظر شما
پربیننده ها