حمایت احزاب سوری از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نامزدی بشار اسد

شاخه حزب اراده مردمی در طرطوس بر حمایت از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ - 16May 2014

حمایت احزاب سوری از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نامزدی بشار اسد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به  نقل از روزنامه الوطن، منابع سوری اعلام کردند: انتخابات ریاست جمهوری سوریه که قرار است در سوم ژوئن برگزار شود در داخل حزب اراده مردمی مخالف به رهبری قدری جمیل معاون نخست وزیر در امور اقتصادی اشکالاتی ایجاد کرده است.
 
شاخه این حزب در طرطوس با صدور بیانیه ای درباره انتخابات ریاست جمهوری از همه مردم این استان،دوستان و همپیمانان خود خواست که در انتخابات شرکت کنند.
 
در بیانیه شاخه این حزب در طرطوس درباره انتخابات ریاست جمهوری که مورد تایید رئیف بدور دبیر کل حزب در طرطوس قرار گرفته،آمده است: پس از موضع مبهم قدری جمیل درباره انتخابات.شاخه این حزب در طرطوس نشستی برگزار کرده است و خواستار مشارکت در انتخابات به عنوان یک ضرورت ملی،قومی و اجتماعی شده است.
 
این موضع شاخه حزب اراده مردمی در طرطوس در حالی است که قدری جمیل تاکید کرده بود که جبهه مردمی برای تغییر و آزادی که شامل حزب اراده مردمی و حزب سوری قومی اجتماعی به رهبری علی حیدر می شود در انتخابات مشارکت نخواهد کرد.
 
این درحالی است که علی حیدر هفته گذشته اعلام کرد که حزب سوری قومی اجتماعی از جبهه مردمی برای تغییر وآزادی خارج شده است و از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند و نامزد مورد حمایت این حزب بشار اسد است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار