سردار آزادی:

راهبرد دفاع مقدس سرلوحه امور کشور باشد

معاون فرهنگی‌ اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تهدیدهای غرب را نباید به مذاکرات هسته‌ای پیوند زد.
کد خبر: ۱۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳ - 16May 2014

راهبرد دفاع مقدس سرلوحه امور کشور باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایسنا، سردار "عبدالرضا آزادی" معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم بزرگداشت یادواره شهدا و اختتامیه راهیان نور دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی همواره در عرصههای مختلف علمی خوب درخشیدهاند و به فناوریهای جدید امروز دست پیدا کردهاند.

وی تاکید کرد: الگو و راهبرد دفاع مقدس بایستی سرلوحه امور قرار بگیرد.

سردار آزادی، با اشاره به دونوبت سخنان مقام معظم رهبری در جمع راهیان نور در آغاز سال، افزود: بیان این مفاهیم از سوی ایشان، آن هم در سالی که مزین به نام فرهنگ است، نشان از راهبرد دفاع مقدس برای نظام است و این راهبرد بایستی که الگوی ما در مذاکرات و اداره امور مملکت باشد.

وی همچنین اظهار کرد: نباید تحریمها و تهدیدهای کشورهای غربی علیه ایران را به مذاکرات هستهای پیوند زد و مقاومت ایران اسلامی در این زمینه همواره خشم دشمنان نظام را در پی داشته است.

سردار آزادی با اشاره به فناوریهای ارزشمند رزمندگان در دفاع مقدس گفت: فعالیتهای مهم دانشمندان فناوری هستهای و شهدای این عرصه نیز مثالزدنی است و خودباوری و پیشرفت جوانان ایران اسلامی در همه جای دنیا به چشم میخورد.

وی در پایان از زحمات دکتر پاپ زن و دکتر اختری (روسای پیشین و کنونی دانشگاه صنعتی کرمانشاه) در راهاندازی و حمایتهایشان از اردوهای دانشجویی راهیان نور تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم دو نفر از دانشجویان اعضای راهیان نور کرمانشاه با اهدای لوح و جوایزی مورد تقدیر قرار گرفتند و از خانواده شهید ایوب ایزدی نیز تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار