قائم مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه :

پیشگیری مهمترین بحث در مبارزه با مواد مخدر است

قائم مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: با همکاری تمام ارگان‌ها به ویژه دانشگاه‌ها می‌توانیم در بخش پیشگیری از گسترش مواد مخدر گام‌های بلندی در کشور برداریم.
کد خبر: ۱۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ - 18May 2014

پیشگیری مهمترین بحث در مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مهدی امیری اصفهانی" قائم مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در دومین جشنواره فرهنگی- هنری سیاه و سپید گفت: مواد مخدر و جرایم مرتبط با آن پیچیدگیهای خاصی دارد که تنها حاصل آن سیاهی برای جامعه است که امیدوارم با برگزاری چنین همایشهایی به سمت سپیدی جامعه پیش برویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 70 درصد از جرایم ما مرتبط با موادمخدر است و گواه این مساله افرادی هستند که در زندانها به سر میبرند.
 
قائم مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: مواد مخدر و قاچاق معمولا تا 15 برابر برای تولید کنندگان سود دارد که همین مساله باعث انگیزه حضور این افراد در تولید مواد مخدر میشود.
 
وی با اشاره به تلاشهای ایران برای پیشگیری از افزایش مواد مخدر گفت: متاسفانه با وجود تلاشهای ما رفتار بعضی از کشورها مناسب نبوده و آنها به مسیر خوبی که از سوی ما طی شده است لطمه وارد میکنند.
 
وی ادامه داد: چند سالی است که در کنار برخورد با متخلفان به بحث پیشگیری در مواد مخدر هم توجه ویژهای داریم که امیدوارم با همکاری تمام ارگانها بتوانیم در کار خود موفق باشیم.
 
وی با بیان نقش دانشگاهها در پیشگیری مواد مخدر گفت: دانشگاهها میتوانند نقش مهمی را ایفا کنند و به درستی جامعه را از خطرات مواد مخدر آگاه سازند.
نظر شما
پربیننده ها