سردار مویدی در گفت‌وگو با دفاع مقدس عنوان کرد

آمادگی پلیس برای برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر/ ترفندهای قاچاقچیان برای فریب مردم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: اولویت اصلی امسال پلیس جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر است و تمام سعی خود را بر این گذاشته‌ایم تا باندهای بزرگ توزیع و فروش مواد مخدر را در کشور جمع‌آوری کنیم.
کد خبر: ۱۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱ - 18May 2014

آمادگی پلیس برای برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر/ ترفندهای قاچاقچیان برای فریب مردم

سردار "علی مویدی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد:  فضای مناسبی در کشور برای نگهداری خردهفروشان  مواد مخدر فراهم نشده است و به محض اینکه جای مناسبی برای این افراد از سوی پلیس تعیین شود پلیس با جدیت با این افراد برخورد کرده و تمامی آنها را از سطح شهر جمعآوری میکند.

وی ادامه داد: اولویت اصلی امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر و جمعآوری خردهفروشان مواد مخدر است و تمام سعی خود را بر این گذاشتهایم تا باندهای بزرگ توزیع و فروش مواد مخدر را در کشور جمعآوری کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر درخصوص فعالیتهای غیر قانونی کلینیکهای ترک اعتیاد خاطرنشان کرد: اگر در این موارد گزارش صورت گرفتن خلافی به پلیس داده شود قطعا با آن برخورد میکنیم، اما از افراد میخواهیم برای ترک اعتیاد خود به کلینیکهای دارای مجوز مراجعه کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

 سردار مویدی اذعان کرد: قاچاقچیان با دادن پیشنهادهای فریبنده مانند سفرهای خارج از کشور رایگان و یا مبلغهای هنگفت از افراد سادهلوح به عنوان طعمهای برای جابجایی مواد مخدر استفاده می کنند؛ لذا لازم است که مردم کاملا هوشیار باشند تا فریب این افراد تبهکار و سودجو را نخورند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان اظهار کرد: باندهای مافیایی مواد مخدر و خردهفروشان بدانند با تجهیزات نوینی که در کشورهای مبدا و مقصد وجود دارد قاچاق مواد مخدر کاهش یافته و در صورت هرگونه فعالیت از سوی قاچاقچیان، با آنها برخوردی قاطع خواهیم داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار