موافقت مجلس با اجرای آزمایشی طرح جدید آئین دادرسی جرایم نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس با اجرای آزمایشی طرح آئین دادرسی جرایم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی به مدت سه سال موافقت کردند.
کد خبر: ۱۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸ - 18May 2014

موافقت مجلس با اجرای آزمایشی طرح جدید آئین دادرسی جرایم نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با  ۱۳۸ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۱۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۵ نماینده حاضر در صحن با اجرای آزمایشی طرح آئین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی به مدت سه سال موافقت کردند.
 
گفتنی است دولت با تصویب این طرح مخالف بود و نماینده دولت در بیان مخالفت خود اعلام کرد این طرح مسیر قانونی خود را طی نکرده و باید از سوی قوه قضائیه به دولت ارائه و سپس از سوی دولت به مجلس میآمد.
 
در ادامه سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی اعلام کرد که در بررسی این طرح نظر دولت اعمال شده است و با تصویب آن آئین دادرسی تکمیل میشود.
 
اجرای آزمایشی طرح جدید آیین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی برای مدت سه سال به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
 
کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گزارش خود برای طرح آیین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی مدت سه سال اجرای آزمایشی آن را طبق اصل ۸۵ قانون اساسی پیشنهاد کرده بود که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
 
اجرای آزمایشی این طرح با ۱۳۸ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۱۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۵ نماینده حاضر مورد موافقت مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار