برگزاری بیست و دومین دوره توجیهی-نظامی کارآموزان سازمان قضایی نیروهای مسلح

مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: به دلیل اهمیت و پر مخاطره بودن کار قضاوت، یک قاضی برای اتخاذ تصمیم مناسب قضایی باید نسبت به موضوع احاطه داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ - 18May 2014

برگزاری بیست و دومین دوره توجیهی-نظامی کارآموزان سازمان قضایی نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "جعفر صادقمنش" مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسم بیست و دومین دوره توجیهی-نظامی کارآموزان قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: قضات قبل از تکیه زدن و نشستن بر مسند قضاوت باید تمام آموزشها و مقدمات این کار را طی کنند تا بتوانند قابلیتها و توانمندیهای  لازم را برای دادرسی از خود بروز دهند.

مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به تفاوت قضاوت در سازمان قضایی نیروهای مسلح با سایر مراجع قضایی، خطاب به کارآموزان گفت: مخاطبین شما، نظامیان هستند که برخورد با این تیپ افراد ظرافت های خاص خود را میطلبد.
 
وی افزود: شناخت موضوعات نظامی، هنری است که کارآموزان قضایی برای این که بتوانند در فرآیند توصیف جرم، قانون را با واقعیت بیرونی تطبیق داده و در نهایت تصمیم منصفانه بگیرند باید به آن مجهز شوند.
 
فرمانده دانشگاه علوم و فنون فارابی نیز در ابتدای این مراسم به تشریح جزئیات برگزاری این دوره پرداخت و گفت: در دوره بیست و دوم ۴۴ نفر از کارآموزان قضایی حضور دارند.
 
وی افزود: کل ساعات آموزش نظری و عملی ۱۷۰ ساعت و دوره نظری یک ماهه است و بعد از آن دوره آموزش تیراندازی و بازدید از منطقه یکم دریایی ارتش پیشبینی شده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار