مدیریت و ساماندهی سواحل کشور در زمینه‌های فرهنگی و امنیتی به وزارت کشور محول شد

با تصویب هیات وزیران، وزارت کشور موظف شد با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، سواحل کشور را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ایمنی، امنیتی و عمرانی مدیریت و ساماندهی کند.
کد خبر: ۱۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 19May 2014

مدیریت و ساماندهی سواحل کشور در زمینه‌های فرهنگی و امنیتی به وزارت کشور محول شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در جلسه تصویب هیات وزیران، گزارشی از اقدامات وزارت کشور درباره آسیبهای اجتماعی ناشی از مواد مخدر در کشور و رویکرد جدید مبارزه با آن تشریح شد. در این رویکرد نوین از طریق اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و روانگردانها به مقابله با این پدیده خطرناک پرداخته میشود.

بر پایه این گزارش اقدامات پیشگیرانه، درمان، مقابله با عرضه و تقویت صیانت اجتماعی از طریق اشتغالزایی بهبودیافتگان و حمایت از خانواده آنان، توانمندسازی و گسترش آموزشهای تخصصی و جلب مشارکت مردم، سازمانهای غیر دولتی و دستگاههای اجرایی نیز از اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام شد.

در جلسه هیات وزیران همچنین وزارت کشور موظف شد با همکاری همه دستگاههای اجرایی و از طریق استانداریها، فرمانداریها، بخشداریها، شهرداریها و دهیاریهای استانهای ساحلی و همچنین استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی وسازمانهای مردمنهاد، سواحل کشور را در زمینههای فرهنگی، اجتماعی، ایمنی، امنیتی و عمرانی مدیریت وساماندهی کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار