معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش؛

شهید لشکری مقاومت را به معنای واقعی تعریف کرد

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در توصیف شهید سرلشکر خلبان حسین لشکری گفت: این شهید بزرگوار یک انسان متعهد، معتقد، میهن دوست و عاشق مردم ایران بود.
کد خبر: ۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱ - 11August 2013

شهید لشکری مقاومت را به معنای واقعی تعریف کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نهاجا که به مناسبت 19 مرداد سالگرد شهادت سرلشکر خلبان حسین لشکری  گفت: این شهید بزرگوار که به شایستگی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) لقب سیدالاسرای ایران را از آن خود کرد، به معنای واقعی مقاومت را تعریف کرد و غل و زنجیرهای دنیای فانی را از خود باز کرد و خود را اسیر گرفتاری های دنیوی نکرد.

وی افزود: دشمن همواره در طول 18 سال اسارت شهید لشکری که بیش از نیمی از آن در انفرادی بود درصدد بود تا کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغازگر جنگ معرفی کند، که با ایمان راسخ و مقاومت این شهید بزرگوار این توطئه دشمن نقش بر آب شد.
 
معاون هماهنگ کننده نهاجا در ادامه خاطر نشان کرد: از آنجایی که شهید لشکری یک انسان مومن، متهد، معتقد، میهن دوست و عاشق مردم ایران یود، سخت ترین شکنجه ها و تخریب های روحی را در راستای سربلندی میهن عزیزمان تحمل کردند.

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار